اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

زارعی: آرایش انتخاباتی پرسشگرانه کمک کار انتخاباتی جبهه انقلاب است

رئیس سازمان بسیج استادان گفت: شهرها و روستاهای ایران نسبت به آینده پرسش دارند؛ پرسش‌ها فراگیر شده ایرانیان در وضعیت شک مثبت هستند و این آرایش انتخاباتی جدید و پرسشگرانه قطعا کمک کار انتخاباتی جبهه مردمی انقلاب است.

زارعی: آرایش انتخاباتی پرسشگرانه کمک کار انتخاباتی جبهه انقلاب است

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاهها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در نشست انتخاباتی شورای مرکزی نهضت استادی گفت: ۳۹ روز یعنی بالغ بر ۹۰۰ ساعت به رویداد  انتخاباتی و بزرگ ایران زمان داریم و این مقدار زمان در نسبت با مدت مشابه خود در دفاع مقدس برای فتوحات بزرگ، زمان زیادی است و می‌شود در این فرصت باقی مانده خرمشهرهای بزرگی را با نیروی لایزال ملت آزاد کرد. 

وی اظهار داشت: برای ادراک اهمیت و بزرگی ۳۹ روز جهت کنش های کمی و کیفی انتخابات؛ در نهضت استادی ایران به عنوان جریان پیشرو در جهاد تبیین و هدایت جنگ نرم  باید گفت اگر  در فاصله ۱۵ روزه از عملیات کربلای ۴ تا کربلای ۵ تفکر کنیم در خواهیم یافت  که چگونه پس از یک شکست و یا عدم الفتح در کربلای ۴، تمهیدات ۱۵ روزه ایرانیان توانست به خلق عملیات شکوهمند  کربلای ۵ منجر گردد. 

عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس افزود: یکی از تفاوت های انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نسبت به انتخابات های دیگر آرایش پرسشی بخشهای مختلف جامعه به اصل انتخابات و کاندیداهای انتخاباتی است. 
وی افزود: این وضعیتی فراگیر در شهرها و روستاهای ایران است که تمام مردم گاردی پرسشی دارند. وضعیتی که روش شناسی سست برجام و دولت ائتلافی اصلاح طلبان و تکنوکرات ها آن را با بدعملی و بی عملی خود به وجود آورده است. 

این استاد دانشگاه گفت: اکنون وقتی در اقصی نقاط کشور با مردم گفت و گو می شود می گویند انتخابات واجد کدامین امکان و توانایی ها برای تولید گ اشتعال و رونق  کسب و کار مردم  ایرانیان خواهد بود؟ این وضعیت به معنای عدم مشارکت نیست بلکه قرار داشتن در وضعیت  شک مثبت و پیش برنده مشارکت از وضعیت تردید به کنش و اقدام انتخاباتی است.

زارعی   تصریح کرد: تبدیل شهرها و روستاهای ایران به مراکز و میدانهای پرسش، پاشنه آشیل بد عملان و لیبرال ها و جریان شبه روشنفکری و از سویی نقطه قوت نیروهای انقلابی و مردمی است. 

وی اظهار داشت: این یعنی اینکه مردم صبور ایران با چشیدن طعم تلخ پیمان شکنی با خود و مشاهدات میدانی تنبلی و فربگی دولت برجامی  کنونی، از فریب قطبی سازی های جعلی در انتخابات ریاست جمهوری  سیزدهم عبور کردند  و بدون توجه به حزب ها و ائتلاف ها، شهرها و روستاها را از حالت منفعل و تن دادن به بهره کشی های حزبی و برجامی انتخابات به کنش گری های پرسشگرانه و مطالبه جویانه تبدیل می کنند این  آرایش پرسشی انتخابات قطعا به سود جبهه مردمی انقلاب است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول