اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

محدودیت‌های کرونایی در تعطیلات عید فطر/ به کرمانشاه سفر نکنید

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه گفت: از ساعت ۱۲ امروز تا شنبه آینده ممنوعیت تردد بین شهری اجرا شده و همه ورودی و خروجی شهرها و استان‌ کنترل می‌شود.

محدودیت‌های کرونایی در تعطیلات عید فطر/ به کرمانشاه سفر نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، وحید خسروی امروز در جمع اصحاب رسانه در توضیح محدودیت‌های کرونایی در عید فطر، اظهار داشت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های برای حفظ سلامتی مردم برای تدام سیر نزولی کرونا در استان در تعطیلات پیش‌رو اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا از ساعت ۱۲ امروز تا شنبه آینده ممنوعیت تردد بین شهری اجرا شده و همه ورودی و خروجی شهرها و استان‌ کنترل می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه گفت: نماز عید سعید فطر در مساجد در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

خسروی گفت: در این تعطیلات پیش رو احتمال تجمع و دورهمی‌های خانوادگی است، ضرورت دارد هم‌استانی‌ها حتما رعایت کنند که دوباره شاهد آمار صعودی نباشیم.

وی تصریح کرد: همکاری و مشارکت در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا یک بخش مسؤولیت حقوقی دستگاه‌های اجرایی است و بخشی دیگری به مسؤولیت اجتماعی همه مردم بر می‌گردد؛ در این تعطیلات شهرداری، نیروهای انتظامی، راهور، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، رسانه‌ها و ... همکاری دارند جدا از این‌ها مردم هم باید به مسؤولیت اجتماعی خود عمل کنند تا خسارت‌ها به حداقل برسد و شاهد مرگ و میر عزیزان نباشیم.

خسروی اضافه کرد: دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در حال فعالیت هستند هر جایی مردم حس کردند یک نهادی و دستگاهی در انجام وظیفه خود کوتاهی می‌کند اطلاع‌رسانی کنند تا دستگاه نظارتی برخورد کنند.

جریمه‌های ۱۰ و ۵ میلیون ریالی در انتظار متخلفان

رئیس پلیس راه استان  کرمانشاه نیز در ادامه این گفت‌وگو با اشاره به ممنوعیت سفر به کرمانشاه در ایام تعطیلات عیدفطر، گفت: خودروهای متخلف غیربومی با جریمه ۱۰ میلیون ریالی روبرو می‌شوند. 

سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، منع تردد خودروهای غیربومی و سفر در ایام تعطیلات عید فطر تشدید خواهد شد. 

وی ادامه داد:  تمامی ترددهای بین شهری از طریق سامانه‌های هوشمند و همچنین ایستگاه‌های مستقر در مبادی ورودی و خروجی شهرها کنترل می‌شود.

حیدری تصریح کرد: بر این اساس ورود به شهرهای قرمز و خروج از آن ۱۰ میلیون ریال و شهرهای نارنجی و زرد نیز ۵ میلیون ریال جریمه برای مالکان خودروهای متخلف به همراه خواهد داشت. 

وی در پایان، گفت:  این ممنوعیت شامل ناوگان حمل و نقل عمومی، وانت بارها و خودروهای دولتی و نظامی دارای برگه ماموریت و یا افرادی که از سوی فرمانداری شهرستان محل سکونت مجوز برایشان صادر شده، نمی‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول