اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ورودی پله شلبه و گیلارد دماوند مسدود می‌شود

فرماندار دماوند گفت: در روزهای تعطیل و پایان هفته ورودی پله شلبه و ورودی گیلارد از بلوار آیت الله خامنه‌ای بسته می‌شود.

ورودی پله شلبه و  گیلارد دماوند مسدود می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، مهدی حیدری فرماندار شهرستان دماوند عصر روز دوشنبه در خصوص احداث میدان در ورودی شهر دماوند و زیرگذر شلمبه اظهار کرد: از جمله طرح‌های شهرداری دماوند بود که مطرح و مصوب شد لذا شهرداری باید برای اجرای این پروژه‌ها مقدمات قانونی را سریع‌تر فراهم کند.

وی در خصوص اجرای پروژه زیرگذر شلمبه گفت: چندین نشست برگزار شد و اختلاف نظر شهرداری با امور آب شهرستان حل شده است، توقف روند انجام چنین پروژه‌ای جایز نیست و باید سریعاً در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند درمورد گره‌های ترافیکی شهرستان توضیح داد: باید در قالب پروژه‌های کوتاه مدت باز شود، چرا که پروژه‌های بلندمدت مشکلاتی برای مردم ایجاد می‌کند و وجود گره‌های ترافیکی با نارضایتی مردم از مجموعه مدیریت شهری مواجه خواهد بود.

حیدری اضافه کرد: یکی از دلایل بروز تصادفات در منطقه گیلاوند، از بین رفتن و نامشخص بودن علائم ترافیکی راهنمایی و رانندگی بوده که در این خصوص رنگ آمیزی سرعت‌کاه‌ها و نصب علائم راهنمایی و رانندگی از جمله موضوعاتی است که باید تا یک ماه آینده توسط شهرداری دماوند عملیاتی شود.

وی عنوان کرد: ما در روزهای پایانی هفته در محدوده ولیران و جیلارد با بار ترافیکی مواجه هستیم که در این خصوص هفته گذشته با هماهنگی شهرداری دماوند، محدوده ورودی ولیران از سمت پل شلمبه مسدود شد که به نظر امری مؤثر بود.

فرماندار دماوند با بیان اینکه بر این اساس انجام مدیریت مقطعی تا مشخص شدن وضعیت کمربندی دماوند حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: از این رو تا اطلاع ثانوی از بعدازظهر روز چهارشنبه تا صبح شنبه ورودی‌های ولیران از پل شلمبه همچنین ورودی جیلارد از سمت بلوار آیت الله خامنه‌ای با هدف مدیریت بار ترافیکی مسدود خواهد شد، دوربرگردان جیلارد و میدان شهدا به سمت دماوند از جمله محل‌های تجمع ترافیکی است که نصب علائم ترافیکی و اعمال مقتدرانه قانون توسط راهور می‌تواند در این خصوص مؤثر باشد.

حیدری در پایان بیان کرد: راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور در روزهای پایانی هفته باید با توان و نیروی بیشتر به مدیریت ترافیکی شهر بپردازند و با اقتدار در برخورد با متخلفین اقدام کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول