اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

۳ هزار و ۸۵۰ نفر از حجاج مازندران آمادگی اعزام به سفر حج تمتع دارند

مدیرکل حج و زیارت مازندران با بیان اینکه ۳ هزار و ۸۵۰ مازندرانی در تمامی شهرستان‌های مازندران آماده تشرف به حج تمتع هستند، گفت: تمامی اقدامات مربوط به آموزش حجاج انجام شده است.

۳ هزار و ۸۵۰ نفر از حجاج مازندران آمادگی اعزام به سفر حج تمتع دارند

عباس اسماعیلی امروز درباره آمادگی حج و زیارت مازندران برای اعزام زائران به حج تمتع در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام اقدامات برای انجام عملیات حج انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳هزار و ۸۵۰ مازندرانی در قالب ۳۰ کاروان در تمامی شهرستان‌های مازندران آماده تشرف به سفر معنوی حج تمتع هستند، افزود: تمامی اقدامات در ارتباط با آموزش  حجاج  به‌صورت مجازی انجام شده است. 

مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: براساس آخرین بررسی‌ها  تاکنون هیچ مکاتبه‌ یا ابلاغ  رسمی  از سوی وزارت حج عربستان مبنی بر امکان اعزام زائران به  سازمان حج و زیارت  ابلاغ نشده است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد:  در صورت ابلاغ رسمی، مقدمات لازم از سوی سازمان حج و زیارت  برای اعزام زائران به سفر معنوی حج تمتع  فراهم خواهد بود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول