اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

همراهی ستودنی اصناف و کسبه ری در محدودیت‌های کرونایی

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری همراهی اصناف، کسبه و بازاریان شهرستان ری در تعطیلی واحدهای خود و توجه ویژه به اعمال محدودیت‌های کرونایی را ستودنی و قابل تقدیر دانست و گفت: کسبه و بازاریان ری با وجود مشکلات، زیان‌های ناشی از کرونا، دغدغه‌های صنفی و حتی با وجود گذراندن تعطیلات نوروزی به تازگی، در اجرای این طرح به خوبی درخشیدند.

همراهی ستودنی اصناف و کسبه ری در محدودیت‌های کرونایی

لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری با اشاره به اتمام تعطیلی مشاغل گروه ۲ از روز شنبه اظهار کرد: همراهی اصناف، کسبه و بازاریان شهرستان ری در تعطیلی واحدهای خود و توجه ویژه به اعمال محدودیت‌های کرونایی ستودنی و قابل تقدیر است.

وی گفت: طرح محدودیت های کرونایی از ۲۱ فروروردین ماه اجرا شد و کسبه و مغازه داران برای حفظ سلامت خود، خانواده‌هایشان و مردم با همراهی و همکاری لازم را کردند.

 رئیس اتاق اصناف شهرستان ری ادامه داد: تعداد روزهای اعمال محدودیت‌های ویژه کرونایی در حالی که به یک ماه نزدیک می‌شد همچنان شاهد رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط اصناف بودیم.

ستاره با بیان اینکه از روز شنبه ۱۸ اردیبهشت به دستور ستاد مقابله با کرونا امکان فعالیت مشاغل گروه ۲ حتی در شهرهای با وضعیت قرمز نیز فراهم شده است، عنوان کرد: صنوف سطح شهرستان هماهنگی حداکثری را در رعایت محدودیت‌ها داشته و دارند و این بار نیز کاهش محدودیت‌ها و آغاز به کار دوباره اصناف، حتما باید با رعایت جدی پروتکل‌ها و دستورات ستاد مقابله با کرونا انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه کسبه و بازاریان ری با وجود مشکلات، زیان‌های ناشی از کرونا و دغدغه‌های صنفی با وجود گذراندن تعطیلات نوروزی در اجرای این طرح به خوبی درخشیدند، خاطرنشان کرد: بی‌تردید مقابله با ویروس کرونا و مدیریت این بیماری جز با مشارکت و همراهی مردم و همکاری  اصناف، بازاریان و دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر نبوده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در پایان مجدد مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک کسبه خدمتگزار شهرستان ری اعلام کرد و گفت: از خداوند متعال سلامتی، موفقیت و سرافرازی را برایشان آرزومندم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول