اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

یک کشته و ۱۳ مصدوم بر اثر دو سانحه رانندگی در گناباد و نیشابور

دو سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی گناباد و نیشابور یک کشته و ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.

یک کشته و ۱۳ مصدوم بر اثر دو سانحه رانندگی در گناباد و نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور با اشاره به برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با کامیون در کیلومتر ۱۵ جاده نیشابور به سبزوار گفت: این حادثه رانندگی گه در محدوده شهرک صنعتی عطار اتفاق افتاد ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.

مصطفی افشار با اشاره به اعزام دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه، یادآور شد: با حضور عوامل اورژانس درصحنه ۱۱ مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور اعزام شدند.

به گفته حسین حسین‌آبادی مدیر پرستاری بیمارستان حکیم نیشابور از ۱۱ مصدوم این حادثه حال یکی از مصدومین وخیم گزارش‌شده و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان است  و ۱۰ مصدوم  دیگر به‌طور سرپایی درمان شدند.

یک کشته و ۲ مصدوم در واژگونی سمند در جاده گناباد

رئیس مرکز اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در جاده گناباد گفت: این حادثه رانندگی که در کیلومتر ۲۰ جاده گناباد ـ بیمرغ رخ داد، یک دستگاه خودروی سواری سمند با سه سرنشین واژگون شد.

دکتر امین زمانی با اشاره به اینکه این سانحه رانندگی یک کشته و دو مجروح داشته است، ابراز کرد: جوان ۳۴ ساله به دلیل شدت جراحات وارده درصحنه جان باخت و دو جوان ۱۷ و ۱۸ ساله با کاهش سطح هوشیاری و آسیب اندام تحت مراقبت کامل جهت درمان به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل شدند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول