اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در خوزستان

دبیر قرارگاه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در خوزستان از توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در این استان خبر داد.

توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام حسین احمدی دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در خوزستان اظهار کرد: یکی از بهترین اعمال در ماه مبارک رمضان قطعا رساندن همین لقمه‌ها بدست محرومان است چراکه با خوشحالی آن‌ها خداوند نیز خشنود خواهد شد.

وی درخصوص برخی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، افزود: گام برداشتن در عرصه ساخت و تولید واکسن کرونا، ساخت مسکن برای محرومان، مدارس و خانه‌های بهداشت از جمله اقدامات موثر و بزرگ ستاد در سال‌های اخیر است.

دبیر قرارگاه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(خمینی) در خوزستان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط ستاد، در سال گذشته پنج تا هفت هزار شغل خرد و خانگی با تسهیلاتی حدود ۴۰۰ میلیون ریال در سطح استان ایجاد شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته و در زمان کمبود ماسک با راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در سطح استان قریب به یکصد و ۷۰ تا ۲۰۰ هزار ماسک تولید شد.

حسین احمدی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته قریب به ۳۰ هزار بسته معیشتی و پس از آن ۶۰ هزار بسته مواد پروتئینی، ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم تهیه و توزیع شد.

وی بیان کرد: در پاییز سال گذشته نیز ۲۰۰ هزار بسته لوازم التحریر، حدود ۶۰ هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در سطح استان توزیع شد.

احمدی اذعان کرد: اکنون نیز ۲۵ هزار بسته معیشتی که ارزش هر یک حدود چهار میلیون ریال است در سطح استان در حال توزیع است که سهمیه شهرستان دزفول از این تعداد یک هزار و ۶۰۰ بسته معین گردید.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول