اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

طبخ بیش از ۴۷ هزار پرس غذای گرم در شهریار/ حدود ۵ هزار بسته معیشتی توزیع شد

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شهریار گفت: در راستای اجرای پویش ایران همدل بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ سبد کالای غذایی، بیش از ۴۷ هزار پرس غذای گرم و ۸ هزار و ۵۰۰ بسته افطاری ساده تهیه و میان خانواده‌های کم‌برخوردار اهداء شد.

طبخ بیش از ۴۷ هزار پرس غذای گرم در شهریار/ حدود ۵ هزار بسته معیشتی توزیع شد

محمدرضا شاهجانی رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار کرد: در اجرای پویش ایران همدل از ابتدای ماه مبارک رمضان با جذب خیران و کمک‌های مؤمنانه و مراکز نیکوکاری تاکنون ۴ هزار و ۸۰۶ بسته معیشتی تهیه و در این ایام میان نیازمندان توزیع کرده است.

وی با بیان اینکه ۴۷ هزار و ۹۵۰ پرس غذای گرم و ۸ هزار و ۵۰۰ بسته افطاری ساده طی این مدت آماده سازی و میان خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شده است، گفت: پویش ایران همدل در این شهرستان با انعقاد قرارداد با ناحیه مقاومت بسیج شهریار و اندیشه و گروه‌های جهادی و بسیج تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهریار با اشاره به فعالیت ۴۰ مرکز فعال نیکوکاری در سطح شهر بیان کرد: حدود ۴ هزار و ۵۰۰ خانواده تحت حمایت‌های این کمیته هستند و برای ارایه بهتر خدمات، توافق نامه‌هایی با امور مساجد، اداره آموزش و پرورش و اداره تبلیغات اسلامی انجام شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول