اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سرعت گرفتن پروژه متروی پرند/ ۲۵۰ میلیارد دولت و ۵۰۰ میلیارد شهرداری تهران تأمین می‌کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در خصوص وضعیت متروی شهر پرند گفت: دولت در سال جاری ۲۵۰ میلیارد تومان موافق نامه مبادله کرده است و مقرر شد این مبلغ را پرداخت کند و ۵۰۰ میلیارد تومان هم شهرداری تهران در بودجه سال جاری دیده است.

سرعت گرفتن پروژه متروی پرند/ ۲۵۰ میلیارد دولت و ۵۰۰ میلیارد شهرداری تهران تأمین می‌کند

عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در خصوص وضعیت متروی شهر پرند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: پروژه متروی پرند که از سال‌ها پیش آغاز شده است روند کندی داشته که روز یکشنبه نشستی با حضور شهردار تهران و معاونین، مسؤولان متروی تهران و رئیس شهر جدید پرند با ریاست استاندار تهران تشکیل شد.

وی گفت: دولت در سال جاری ۲۵۰ میلیارد تومان موافق نامه مبادله کرده است و مقرر شد این مبلغ را پرداخت کند و ۵۰۰ میلیارد تومان هم شهرداری تهران در بودجه سال جاری دیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران افزود: مقرر شد استانداری تهران نسبت به واگذاری قطعه زمینی از طریق شهر جدید پرند به متروی تهران اقدام کند تا منابع مالی پروژه تأمین شود و وزارت راه و شهر سازی همکاری لازم را در این خصوص داشته باشد.

چراغعلی در پایان با توجه به اهمیت ارتباط متروی تهران به شهرهای مجاور و اهمیت شهر جدید پرند برای حمل و نقل عمومی، خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم با توجه به تصمیماتی که گرفته شد پروژه تأثیرگذار متروی پرند که در بحث حمل و نقل عمومی بسیار مهم است با سرعت بیشتری پیش رود و تا اواخر سال ۱۴۰۰ بخش قابل توجهی از پروژه پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد داشته باشد.

اتنهای پیام/۶۷۰۷۸/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول