اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف بیش از ۶۳ کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزبانان خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۶۳ کیلوگرم مواد افیونی و دستگیری ۲ قاچاقچی توسط مرزبانان این استان خبر داد.

کشف بیش از ۶۳ کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزبانان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی مرزبانی خراسان رضوی، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، مرزبانان این استان در هنگ مرزی تایباد طی چند عملیات جداگانه موفق به کشف ۶۳ کیلو و ۸۳۰ گرم انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به برخورد قاطع مرزبانان خراسان رضوی با هرگونه قاچاق مواد مخدر افزود: مرزبانان این فرماندهی موفق شدند در مجموع از قاچاقچیان ۳۴ کیلو و ۷۳۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده و ۱۲ کیلو و ۹۰۰ گرم هروئین و تریاک و ۱۶ کیلو و ۲۰۰ گرم آب شیشه را کشف کنند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند مواد کشف شده را در پوشش صابون‌های لوکس و معمولی از گمرک مرزی دوغارون وارد کشور کنند که با انجام اقدامات اطلاعاتی ضمن توقیف محموله، دو نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

شجاع خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های مرزبانی برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر است که با وجود مرزبانان هوشیار استان، نقشه‌های قاچاقچیان و سودجویان نقش بر آب خواهد بود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول