اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

توزیع بسته حمایتی ویژه ورزشکاران در قم

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: این هیات در اقدامی خداپسندانه‌ اقدام به توزیع 200 بسته حمایت معیشتی با مبلغ ی بالغ بر 190 میلیون ریال به منظور حمایت از مستمندان و جامعه ورزشی جانبازان و معلولین نیازمند کرد.

توزیع بسته حمایتی ویژه ورزشکاران در قم

محمد پیروزمنش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اعلام این خبر اظهار کرد: هرساله این هیات با همکاری خیّرین، مراسم افطاری برای خانواده جانبازان و معلولین استان قم برگزار می‌کرد که متاسفانه با شیوع ویروس منحوس کرونا دو سال است که امکان برگزاری این مراسم وجود ندارد.

وی ادامه داد: امسال با توجه به محدودیت‌های موجود و وضعیت نابه سامان استان قم از لحاظ همه‌گیری ویروس کرونا، این هیات تصمیم به توزیع بسته‌های حمایت معیشتی ویژه خانواده‌های مستمند و جامعه جانبازان و معلولین نیازمند استان گرفت و این کمک‌ها در دو مرحله انجام پذیرفت.

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: مرحله نخست توزیع این بسته‌ها در شب‌های قدر بنا بر پیروی از پیشوای متقیان و شیعیان حضرت امام علی (ع) صورت گرفت و بسته‌های معیشتی به مبلغ ۹۰ میلیون ریال به مستمندان اهدا شد، همچنین در در مرحله دوم ۱۱۰ بسته حمایتی به میزان ۱۰۰ میلیون ریال به جانبازان و معلولین نیازمند قم تعلق گرفت.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی را برای عموم افراد جامعه به ویژه عزیزان جانباز و معلول به وجود آورده است، اظهار کرد: در چین شرایطی است که باید به فکر هم نوع باشیم و این هیات با مشارکت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم بسته‌های معیشتی را توزیع کرد.

پیروزمنش در پایان با اشاره به تعطیلی تمامی فعالیت‌های ورزشی جانبازان و معلولین در قم، عنوان کرد: متاسفانه از نظر ورزشی نیز آسیب‌ زیادی متوجه این هیات شده و به جز قهرمانان و ملی‌پوشان دو رشته بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته که در اردوی تیم‌های اعزامی به پارالمپیک توکیو هستند، فعالیت ورزشکاران سایر رشته‌ها تعطیل است.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول