اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نیاز جدی صنعت سمنان به آب/ واحدهای تولیدی با کمک بسیج عارضه‌یابی می‌شوند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: با توجه به نیاز بخش صنعت به آب، راهکارهای مختلف همچون استفاده از آب‌های نامتعارف و خرید آب از چاه‌های کشاورزی قابل تبدیل می‌تواند راهگشا باشد.

نیاز جدی صنعت سمنان به آب/ واحدهای تولیدی با کمک بسیج عارضه‌یابی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن آل‌بویه ظهر امروز در نشستی با سرهنگ مرتضی عبداللهی، فرمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه مباحث تولید و سرمایه‌گذاری یک شعار نیست، اظهار کرد: ساختار بوروکراسی که در ادارات استان سمنان وجود دارد، مانع از تحقق شعار سال می‌شود.

او افزود: با توجه به نیاز بخش صنعت به آب، راهکارهای مختلف همچون استفاده از آب‌های نامتعارف و خرید آب از چاه‌های کشاورزی قابل تبدیل می‌تواند راهگشا باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی استان به کمک بسیج مهندسین صنعت، بیان کرد: ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی فعال در راستای اشتغال‌زایی و بهبود فضای کسب‌وکار با همکاری بسیج مهندسین استان سمنان انجام شود.

آل‌بویه ادامه داد: شیب سرمایه‌گذاری در استان روند صعودی دارد و اقدامات خوبی در این راستا انجام شد که در امسال نیز استمرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان سمنان مهیاست، افزود: سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان واقعی برسد تا شاهد توسعه اقتصادی باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان به کانون‌های بزرگ جمعیتی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان اشاره و تصریح کرد: جامعه زحمتکش کارگری، قشر آسیب‌پذیری هستند و فعالیت‌های سازنده و اثربخش بسیج در زمینه فرهنگی برای این قشر در شهرک‌های صنعتی استان لازم است.

آل‌بویه تصریح کرد: عملکرد فرابخشی بسیج نقطه قوت این قشر بوده و این امر سبب مورد وثوق بودن بسیجیان در جامعه شده است.

تحقق شعار سال؛ نیازمند تقویت روحیه کارگران

عبداللهی، فرمانده سپاه ناحیه سمنان هم در این نشست با اشاره به فعالیت بسیج در امور مختلف، تصریح کرد: بسیج در راستای منویات مقام معظم رهبری، حضوری فعال در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌منظور ترویج ارزش‌های اسلامی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی با اجرای برنامه‌های فرهنگی در واحدهای صنعتی و تولیدی یکی از اولویت‌های بسیج است.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی بسیج به‌موازات توسعه تولید در واحدهای صنعتی، تأکید کرد: این فعالیت‌ها در بخش توسعه فرهنگی کارگران و خانواده‌های آنان تأثیر شگرفی خواهد داشت.

عبداللهی به نام‌گذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تحقق شعار سال یعنی تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی نیازمند تقویت روحیه کارگران به‌عنوان یکی از عوامل مهم در افزایش بهره‌وری واحدهای صنعتی است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول