به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان، علی یارمحمدیان با اشاره به اینکه برنامهریزیهای گستردهای برای استفاده از ظرفیتهای نمایشگاهی برای توسعه و رونق کسب و کارها در این استان انجام شده است، گفت: نمایشگاه اصفهان در سالهای اخیر توانسته شرایطی را ایجاد کند که فعالان اقتصادی و تلاشگران حوزه کسب و کار به بهترین شکل ممکن توانمندیهای خود را در معرض بازدید مخاطبان و علاقهمندان قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بینالمللی اصفهان در سال ۱۴۰۰ برگزاری ۳۴ عنوان نمایشگاهی را پیشبینی کرده است، افزود: قرار بر آن بود که رویدادهای نمایشگاهی اصفهان از پنجم اردیبهشتماه و با برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهیان تزئینی آغاز شود اما به دلیل قرار گرفتن در شرایط قرمز کرونایی، برگزاری رویدادهای نمایشگاهی اصفهان با تأخیر آغاز میشود.
یارمحمدیان با اشاره به اینکه رویدادهای نمایشگاهی در گروه دوم مشاغل و کسبوکارها جای گرفتهاند، تصریح کرد: ستاد پیشگیری از کرونا این مجوز را صادر کرده است که رویدادهای نمایشگاهی در شرایط نارنجی و زرد کرونا برگزار شوند؛ بنابراین اکنون که شهرستان اصفهان در وضعیت نارنجی قرار دارد، شرایط برای برگزاری نمایشگاهها مهیا خواهد بود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان تأکید کرد: امید است با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی از سوی شهروندان و همچنین واکنش سریع ستاد پیشگیری از کرونا، شاهد به نتیجه رسیدن اقدامات کادر درمانی و کاهش میزان شیوع ویروس کرونا باشیم تا کشور از شرایط حاد بیماری کرونا خارج شود.
وی همچنین با بیان اینکه چشماندازهای ویژهای برای نمایشگاه بینالمللی اصفهان پیشبینی شده است، ادامه داد: خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی و ارائه خدمات متمایز با بهترین کیفیت و مناسبترین هزینه برای تبدیل شدن به تحسینبرانگیزترین شرکت نمایشگاهی، برقراری ارتباط پایدار بین تولیدکنندگان کالا و خدمات و متقاضیان آنها، ایجاد بستری مناسب برای آشنایی متقاضیان با کالاها و تکنولوژیهای روز دنیا، ایجاد مکانی امن برای معرفی محصولات توسط تولیدکنندگان کالا و خدمات و اشتغالزایی پایا و پویا از مهمترین چشماندازهای نمایشگاه بینالمللی اصفهان به شمار میرود.
یارمحمدیان با تأکید بر اینکه نمایشگاه اصفهان علاوه بر مباحث اقتصادی، روی مباحث غیراقتصادی نظیر اجتماعی و فرهنگی نیز تمرکز ویژهای دارد، گفت: در سالهای اخیر برگزاری نمایشگاههایی مانند حمل و نقل پاک، ازدواج، کتاب، قرآن، گردشگری، سلامت و ورزش، کودک و نوجوان و فرش دستباف در کنار دهها عنوان اقتصادی، نشان میدهد نمایشگاه اصفهان به جز جنبههای اقتصادی، برای جنبههای اجتماعی و فرهنگی و نقش آن در توسعه کشور نیز اهمیت ویژهای قائل است.
انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ص/