اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وزیر صمت خط تولید پارچه سه متری در قرچک را افتتاح کرد

با حضور وزیر صمت خط تولید پارچه سه متری، پارچه های گرد باف و کلنگ زنی فاز دوم کارخانه پارچه رو مبلی در شهرک صنعتی قرچک انجام شد.

وزیر صمت خط تولید پارچه سه متری در قرچک را افتتاح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک،علیرضا رزم حسینی وزیر صمت ظهر امروز در سفری یک روزه به منظور کلنگ‌زنی، بهره‌برداری و بازدید از چند طرح صنعتی و دیدار با تولیدکنندگان شهرستان‌های قرچک و پیشوا به دیار ۱۵ خرداد سفر کرد.

بازدید از بزرگترین واحد صنعتی در شهرک صعنتی شهرستان قرچک و افتتاح خط تولید پارچه سه متری، گرد باف و کلنگ زنی همچنین کلنگ زنی فاز دوم تولید پارچه رو مبلی از برنامه‌های وزیر صنعت ، معدن و تجارت در شهرک صنعتی قرچک بود.

با افتتاح این خط تولیدی برای ۱۵۰ نفر اشتعال مستقیم و بیش از ۵۰۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود که افتتاح این خط‌های تولیدی در راستای منویات مقام معظم رهبری و حمایت از تولید است.

وزیر صمت همچنین در این سفر به شهرستان پیشوا سفر کرد و از مهم‌ترین مسائل پیش روی حوزه صنعت، معدن و تجارت در این دیار را بررسی کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول