اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی با جدیت بیشتری ادامه دارد

فرماندار شهرکرد با اشاره به وضعیت نارنجی کرونا و فعالیت گروه شغلی 2 در این شهرستان، گفت: با رویکرد حفظ وضعیت موجود و کاهش موارد ابتلا به بیماری، نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی با جدیت بیشتری ادامه دارد.

نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی با جدیت بیشتری ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ بعدازظهر امروز در سی و سومین جلسه ستاد  مدیریت و مقابله باکروناشهرستان شهرکرد، با اشاره به این موضوع که طولانی شدن بیماری کرونا باعث پایین‌آمدن آستانه تحمل مردم شده است، گفت: اگر از دستگاه و اداره‌ای انتقادی می‌شود به معنای این نیست که کاری انجام نشده بلکه خواستار تلاش و کوشش مضاعف هستیم.

فرماندار شهرکرد با اشاره به وضعیت نارنجی کرونا و فعالیت گروه شغلی 2 در این شهرستان، ادامه داد: با رویکرد حفظ وضعیت موجود و کاهش موارد ابتلا به بیماری، نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی با جدیت بیشتری ادامه دارد و گزارش اقدامات توسط سازمان صمت جمع‌بندی و در پایان هر هفته به فرمانداری و دبیرخانه ارائه می‌شود.

وی افزود: نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی، ادارات، نهادها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی توسط تیم تخصصی مرکز بهداشت و فرمانداری انجام و گزارشات بصورت هفتگی به فرمانداری ارسال خواهد شد.

ممنوعیت چاپ و انتشار آگهی ترحیم در شهرستان شهرکرد/همه مراکز گردشگری تعطیل است

ارژنگ اضافه کرد: شهرداری‌ها نسبت امحاء اعلامیه‌های نصب شده در سطح شهر اقدام و با نصب اطلاعیه‌هایی در مکان‌ها و تابلوهای عمومی موضوع تخلف چاپ و انتشار آگهی ترحیم را اطلاع‌رسانی کنند.

وی توضیح داد: بر اساس دستورالعمل ستاد استانی مقابله با کرونا تمامی مراکز گردشگری و تفریحی شهرستان تعطیل است و اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری باید از هرگونه تجمع در این اماکن جلوگیری کند و همچنین پلیس راه از ورود اتوبوس‌ها و تورهای گردشگری ممانعت به عمل آورد.

فرماندار شهرکرد ادامه داد: شهرداری شهرکرد در حواشی پارک ملت، تهلیجان و لاله با نصب بنر عدم توقف وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ به بعد را اطلاع‌رسانی کند در صورت عدم رعایت پلیس راهور با متخلفین برخورد می‌کند.

پایین بودن درصد رعایت پروتکل‌ها در نانوایی‌ها

وی با اشاره به پایین بودن درصد رعایت پروتکل‌ها در نانوایی‌ها،گفت: صمت با اتحادیه نانوایان و ادارات مربوطه در اسرع وقت جلسه‌ای به منظور ساماندهی و بهبود وضع موجود تشکیل دهد و گزارش اقدامات را به فرمانداری ارائه کند.

ارژنگ در خصوص ادامه فعالیت‌های ورزشی در سطح شهرکرد، عنوان کرد: با توجه به اینکه فعالیت تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته در گروه یک قرار گرفته، اداره ورزش و جوانان شهرستان برنامه‌های مسابقات ملی و لیگ‌های وابسته استان را در طول سال جاری جهت هماهنگی و نظارت به مرکز بهداشت ارسال کند.

وی در پایان با اشاره به تغییر رنگ‌بندی شهرستان شهرکرد از قرمز به نارنجی، تأکید کرد: وضعیت فعلی بسیار شکننده است و در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها امکان بازگشت به وضعیت قرمز مجدد دور از تصور نیست.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول