اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شاهرود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از تهیه و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی تا نیمه ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ محمد خوش‌قدم عصر امروز در نشستی با مسؤولان شهرستان شاهرود اظهار کرد: در ۱۵ روز نخست ماه مبارک رمضان ۱۰ هزار بسته معیشتی در مساجد و محلات این شهرستان توزیع شده است.

وی افزود: این تلاش‌ها در راستای ترویج معروفات در جامعه است و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز پیش‌بینی می‌شود این حمایت‌ها به ۲۰ هزار بسته معیشتی برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود به برنامه‌های متنوع برگزارشده در این شهرستان در ایام ماه شعبان نیز اشاره کرد و گفت: در این ایام نیز رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه اجرا و بیش از سه هزار بسته معیشتی توزیع شد و برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان شاهرود به اجرا درآمد.

خوش‌قدم با بیان اینکه تمام این تلاش‌ها در راستای ترویج معروفات و ارزش‌های الهی و اسلامی بوده است، به برخی ناهنجاری‌ها و منکرات در جامعه نیز اشاره کرد و ادامه داد: این منکرات نیز باید با پیگیری و نظارت کاهش یابد و در اینجا توجه و جدیت در کار بسیار مهم است.

وی با تأکید بر پیگیری جدی مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کاهش و کنترل ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه، بر ساماندهی حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شهر شاهرود و جاده سلامتی و رسیدگی به موضوعات فرهنگی در این منطقه تأکید کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول