اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

حمایت از مردم مظلوم فلسطین تا آزادسازی قدس ادامه دارد

امام جمعه ورامین با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد، گفت: دفاع از قدس، قبله اول مسلمین و مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه دینی و انسانی است و باید این حمایت تا آزادی قدس ادامه پیدا کند.

حمایت از مردم مظلوم فلسطین تا آزادسازی قدس ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه ورامین ظهر امروز در پیامی تحت عنوان پیام جمعه، اظهار کرد: ماه رمضان ماه روزه و بندگی رو به پایان است، مهم‌ترین هدف از روزه داری کسب تقوا است که امیدواریم همه موفق به آن شده باشند و این سرمایه را حفظ کنند.

وی گفت: جامعه اسلامی زمانی سعادتمند است که از قرآن و اهل بیت پیروی کرده و به دستورات آنان عامل باشند.

امام جمعه ورامین با اشاره به روز جمعه آخر ماه رمضان که مصادف با روز جهانی قدس است، افزود: روز قدس را حضرت امام (ره) برای دفاع از مردم فلسطین اعلام کردند و بیش از ۴۰ سال است که در این روز ملت ایران و سایر بلاد اسلامی حمایت خود را از فلسطین و قدس شریف اعلام می‌دارند.

آیت الله محمودی تصریح کرد: دفاع از قدس، قبله اول مسلمین و مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه دینی و انسانی است و باید این حمایت تا آزادی قدس ادامه پیدا کند.

وی بیان کرد: باید مردم عزیز ما با شرکت در انتخابات همچنین با انتخاب شایسته، ایستادگی خود در راه انقلاب را نشان دهند چراکه قطعا حضور مردم در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول