اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مطالبه‌گری یک پدر از خیرین برای حمایت از کودکی که در اوج مظلومیت قطع عضو شد

ماجرا به یک سال و نیم پیش برمی‌گردد، به زمانی که کودکی دو ساله با مشکل نفخ شکم به پزشک متخصص اطفالی در شهرستان داراب مراجعه کرد و بیماری‌اش تشخیص داده نشد.

مطالبه‌گری یک پدر از خیرین برای حمایت از کودکی که در اوج مظلومیت قطع عضو شد

پدر این کودک که حالا سه سال و نیم دارد، به خبرنگار فارس گفت: دو سه دکتر در داراب که همه متخصص اطفال بودند پسرم را ویزیت کردند و چند روزی هم در بیمارستان بستری شد اما بدون تشخیص مشکل ما را روانه شیراز کردند.

فاتح افزود: به شیراز مراجعه کردیم و به سراغ پزشکی رفتیم که از داراب آدرسش را به ما داده بودند، این پزشک با تشخیص بیماری کلیه و کبد ما را به بیمارستان نمازی ارجاع داد و محمد با حال طبیعی، در آنجا بستری شد.

چند روزی گذشت و داروهای مختلف به کودک من تزریق شد اما هر چه می‌گذشت حال کودک رو به وخامت می‌رفت تا جایی که به ما اعلام کردند، کودک را به خانه ببرید و آنجا پرستاری کنید.

پدر این کودک ادامه داد: حال وخیم محمد سبب شد او را به تهران و نزد پزشکان تهرانی ببریم، پس از مراجعه بیماری محمد، التهاب روده بزرگ تشخیص داده شد و به گفته پزشکان هیچ اثری از بیماری در کلیه و کبد نبود.

فاتح با اشاره به اینکه فرزندش در ۱۱ ماهگی تحت عمل جراحی روده بزرگ به دلیل ناکارآمدی عصب قرار گرفته است، گفت: در تهران علت نفخ را التهاب روده بزرگ تشخیص دادند و گفتند که نباید دارویی برای کلیه و کبد تجویز می‌شد، از این رو مقاومت بدن کودک به داروها سبب عفونت در بدن شد که در نهایت دست راست فرزندم را قطع کردند.

این پدر که از قشر ضعیف جامعه است و اکنون بیش از ۲۰۰ میلیون تومان در این راه هزینه کرده، خواستار کمک خیرین برای سر و سامان دادن به زندگی اش است.

وی گفت: من پس از گذشت یک سال و نیم، کودک قطع عضوی دارم که روده‌هایش نیز خارج از بدن است و تحت درمان قرار دارد و معتقدم قصور پزشکی سبب قطع عضو فرزندم شده است.

وی تاکید کرد: وضع مالی مناسبی ندارم، حتی وسیله‌ای برای رفت و آمد نیز ندارم و به سختی فرزندم را برای ادامه درمان به دکتر می‌برم بنابراین از خیرین خواستارم تا من را حمایت کنند.

او همچنین از مشکلات روحی گفت که بیش از یک سال است گریبان او و خانواده‌اش را گرفته و از شکایتی که تاکنون به جریان نیفتاده و به سرانجامی نرسیده است.

خبرگزاری فارس آماده معرفی این پدر رنج کشیده و کودک خردسالش به خیرینی است که می‌خواهند در ماه مبارک رمضان، گوشه‌ای از مشکلات این خانواده را حل کنند و مرهمی بر دل رنج کشیده این خانواده شوند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول