اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بجنورد میزبان سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کوراش

دبیر انجمن کوراش ایران از برگزاری مسابقات کوراش قهرمانی استعداد برتر کشور برای نخستین بار خبر داد و گفت:این مسابقات در قالب المپیاد ایرانیان در بهمن‌ماه امسال به میزبانی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

بجنورد میزبان سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کوراش

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،کوروش خسرویار از برگزاری مسابقات کوراش قهرمانی استعدادهای برتر در کشور برای نخستین بار خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در قالب المپیاد ایرانیان در بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مصوبه وزارت ورزش و جوانان گفت: بنابراین مصوبه، المپیاد ایرانیان طی ۲۳ رشته ورزشی در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد که رشته ورزشی کوراش نیز در لیست این مسابقات قرار دارد.

دبیر انجمن کوراش ایران همچنین افزود: کوراش در بازی‌های داخل سالن آسیا و همچنین و بازی‌های آسیایی و کشورهای اسلامی، آسیایی جوانان حضور دارد و ازجمله رشته‌های ورزشی مورد استقبال در آسیا است.

وی رده سنی شرکت‌کنندگان در المپیاد استعدادهای برتر برای رشته ورزشی کوراش را نوجوانان اعلام کرد و ادامه داد: این رقابت‌ها در ۸ وزن برای آقایان و بانوان در روزهای ۱۳ تا ۱۹ بهمن‌ماه برگزار می‌شود که میزبانی آن در بجنورد است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول