اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جوانان ما جهان بدون رژیم صهیونیستی را می‌بینند/ داعش شگرد صهیونیست‌ها بود

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: سپاه و بسیج و مردم پای مبانی امام و انقلاب ایستاده‌اند و مطمئنیم جوانان ما روزی جهان بدون رژیم صهیونیستی را می‌بینند.

جوانان ما جهان بدون رژیم صهیونیستی را می‌بینند/ داعش شگرد صهیونیست‌ها بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام علی شیرازی شامگاه پنجشنبه در برنامه روز قدس در گلستان شهدا اظهار داشت: اگر بخواهیم هدف از خلقت را طبق قرآن تبیین کنیم همه هستی برای برای بندگی خدا به وجود آمده و پیغمبران هم برای ترسیم راه عبودیت مبعوث شدند و هدف همه آن‌ها تشکیل حکومت دینی بود و اینکه نظامی در جامعه حاکم شود تا راه بندگی و‌توحید ناب را ترسیم کند و بر علیه بت‌ها و بت‌پرستی و طاغوت‌پرستی قیام کند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله ادامه داد: خدا ۲ مأموریت به پیغمبران داد؛ بندگی خدا و ترسیم توحید؛ توحید هم اثبات خدا و هم‌ نفی طاغوت است؛ قرآن صراحتا بیان می‌کند هر پیغمبری برای هر امتی آمد طاغوت‌زدایی کند و حق حاکم شود؛ همه اولیا الهی نیز از امام علی تا امام زمان برای همین آمده‌اند.

وی گفت: در عصر غیبت فقها استوار بخش راه اولیا و انبیا هستند و امام بزرگوار نیز با همین هدف پرچم را بلند کرد تا اسلام در جهان ساکن شود.

هدف امام مبارزه با ظلم و طاغوت بود

شیرازی بیان کرد: هدف امام خمینی (ره) مبارزه با ظلم و طاغوت بود و این تکلیف را خدا بر دوش امام گذاشت و فرمان الهی است؛ توحید نفی طاغوت را به دوش می‌کشد تا ظلم حاکم نشود؛ امام پرچم مبارزه با شاه را برافراشت و این مبارزه سهل بود و مبارزه اصلی امام با آمریکا بود همانطور که امام در سال ۱۳۴۳ اعلام کرد ما علیه آمریکا قیام می‌کنیم.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله خاطرنشان کرد: وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و نظام اسلامی شکل گرفت امام دستور داد آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس نام‌گذاری شود؛ آن روز دنیا امام و حرف امام را نمی‌شناخت اما سردمداران کفر می‌دانستند امام چه پرچمی را برفراشته؛ در آن روز سخنان امام برای همگی تازگی داشت.

داعش شگرد صهیونیست‌ها بود

وی تصریح کرد: از سال ۱۹۲۹ صهیونیست‌ها تلاش کردند رژیمی را برای خود راه‌اندازی کنند و گروه‌های دیگر را زیرمجموعه آن تاسیس کردند و در سال ۱۹۴۸ فلسطین را اشغال کردند و رژیم صهیونیستی را اعلام کردند؛ بارها در غزه و کرانه باختری و اردوگاه‌هایی که فلسطینیان بودند مردم فلسطین را قتل عام کردند و داعشی‌ها و‌دیگر گروه‌ها شاگردان این مکتب و صهیونیست‌ها بودند.

شیرازی با اشاره به نقش امام یادآور شد: برای دنیا جای تعجب است که مردی با لباس روحانیت بدون داشتن ارتش قوی و با حمایت مردم طاغوت و آمریکا را کنار زد و بر کرسی وضع نشسته و مدیریت جهان اسلام می‌گوید روز قدس باید انجام شود؛ این حرف‌های امام برای سران استکبار نو بود؛ در روزهای اول انقلاب سران کاخ سفید موقع سخنرانی امام سخنرانی خود را تعطیل می‌کردند تا حرف کسی که حرف دین و اولیا را تکرار می‌کرد بشنوند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله خاطرنشان کرد: روزی که امام روز قدس را نام‌گذاری کرد صهیونیست‌ها نمی‌دانستند نام‌گذاری روز قدس یعنی بسیج جهانی و سپردن این نیرو به دست فرمانده‌ای مثل حاج قاسم سلیمانی که با تمام قدرت وارد صحنه شد و دست مردم غزه را پر کرد.

وی بیان داشت: رژیم غاصبی که ادعای گرفتن کشورهای اسلامی را داشت‌ دور فلسطین اشغالی را دیوار کشید؛ توانایی موشکی ما می‌تواند خاک اسرائیل را در هم بشکند، ما قدرت ویرانی آن‌ها را داریم؛ وزیر امور خارجه آمریکا در برابر این حرف من که یک طلبه ساده بودم واکنش نشان دادند، حتی امروز مردم غزه قادرند با موشک‌هایشان رژیم صهیونیستی را بشکنند.

شیرازی تصریح کرد: روزی در سخنرانی‌ام گفتم، اگر جسم امام همراهمان نیست اما سربازان ایشان در این راه قرار دارند؛ امروز اعلام می‌کنیم حاج قاسم عزیز؛ ما با تمام وجود ایستاده‌ایم و اگر اسرائیل و آمریکا از جنازه ما هم رد شوند اهداف شما، امام، شهدا و انقلاب را تحت ضمانت ولی فقیه زمان اجرایی خواهیم کرد.

کربلا جلوی چشمان ما است

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: اگر روزی می‌گفتیم ای حسین‌بن‌علی کاش کربلا بودیم، امروز کربلا جلوی چشمان ما است و با تمام وجود ایستاده‌ایم.

وی مطرح کرد: سپاه و بسیج و مردم پای مبانی امام و انقلاب ایستاده‌اند و همگی جان خود را فدای اسلام و‌قرآن می‌کنیم تا هدف انبیا و قران و ولی فقیه تحقق پیدا ‌کند؛ مطمئنیم جوانان ما روزی جهان بدون اسرائیل را می‌بینند؛ اول انقلاب می‌گفتیم صدام سرنگون خواهد شد عده‌ای باور نکردند؛ روزی عده‌ای حرف سردار سلیمانی مبنی بر نابودی داعش را غیر ممکن می‌دیدند ولی همه این‌ها ممکن و عملی شد.

شیرازی توضیح داد: سپاه هنوز زنده است؛ هرچه می‌خواهند به سپاه اهانت کنند؛ آبرو و جانمان را برای اسلام گذاشته‌ایم و در این مسیر سپاه این قدرت را دارد که اسرائیل را با خاک یکسان کند؛ ۱۰ سال قبل گفتم اگر اسرائیل دنبال بهانه‌جویی باشد در عرض ۲۴ ساعت اثری از آن نخواهد ماند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله اظهار کرد: امروز آمریکایی‌ها در دنیا اعلام می‌کنند تنها قدرت ما جمهوری اسلامی ایران و ملت مردم است؛ آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها از شما می‌ترسند و اگر اینطور نبود حاج قاسم را شبانه به شهادت نمی‌رساندند؛ مرد میدان نبودند.

وی گفت: امروز حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌ها با ایران همراه شدند و امام با همین هدف جمهوری اسلامی را شکل داد؛ امروز حتی در خود آمریکا علیه جنایت‌هایشان حرکت می‌کنند و نگاه جهان به اسلام و ایران تغییر کرده و جوانان اروپایی به ایرانیان به عنوان یک الگو نگاه می‌کنند.

شیرازی خطاب به مقام معظم رهبری بیان کرد: ملت ایران به حمایت از انقلاب ایستاده است و حضور پرشور در انتخابات و راهپیمایی‌ها نشان‌دهنده حضور پرشور این ملت است؛ ۴۲ سال صبر کردیم و انقلاب را به اینجا رساندیم صبر، مقاومت و ایستادگی دشمنان را رسوا می‌کند و حتی کاخ سفید هم شکست می‌دهد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله بیان داشت: شاه و صدام و داعش را با مقاومت از بین بردیم و نبرد اقتصادی نیز با مقاومت و توکل و اراده و حضور پررنگ در انتخابات شکسته خواهد شد.

حضور در میدان تا پای جان

وی اعلام کرد: ما در میدان ایستادیم؛ جان می‌دهیم ولی نمی‌گذاریم دشمن به انقلاب آسیبی وارد کند؛ امروز روز امتحان بزرگ است و در این مسیر باید پشت ولایت بایستیم و به دشمنان ثابت ‌کنیم ملت ایران را نشناختند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ن۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول