اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رزمایش مومنانه تیپ ۴۸ فتح و ستاد عتبات عالیات در منطقه محروم «چین»+عکس و فیلم

با حضورفرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسب ماه مبارک رمضان علاوه برخدمات پزشکی ، بسته های معیشتی بین نیازمندان دهستان چین توزیع شد.

رزمایش مومنانه تیپ ۴۸ فتح و ستاد عتبات عالیات در منطقه محروم «چین»+عکس و فیلم

به گزارش فارس از لوداب، با حضور سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسب ماه مبارک رمضان مرحله‌ای دیگر از رزمایش کمک‌های مومنانه برگزار شد.

در این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه، بسته های معیشتی، پتو و کارت هدیه بین نیازمندان توزیع و اکیپ پزشکی از طرف بهداری تیپ ۴۸ فتح در این دهستان مستقر گردید و داروی رایگان بین مردم این روستاها توزیع شد.

این رزمایش با همکاری متقابل تیپ ۴۸ فتح و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در روستاهای دهستان چین واقع در بخش محروم لوداب برگزار شد.

همچنین در این سفر غبار روبی گلزار مطهر شهداء انجام گرفت و خانواده های محترم شهداء و ایثارگران مورد تجلیل قرار گرفتند.

سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح در حاشیه توزیع این کمک ها مومنانه در دهستان چین (بخش لوداب) اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، تیپ 48 فتح با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بسته های مواد غذایی، پتو در اختیار مستمندان قرار داد و همچنین اکیپ پزشکی همراه با تجویز دارو به مردم این دهستان خدمات ارائه داد.

وی بیان کرد: سپاه و بسیج پا به پای سایر نهادهای خدمات رسان برای خدمت به مردم در بخش های مختلف روستاهای محروم و سایر جامعه هدف نیازمند همچون همیشه با تمام توان آماده خدمت رسانی است.

محسن عادلی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات بخش لوداب هم از حضور سردار حکمتیان و مجموعه همکارانشان در تیپ ۴۸ فتح در این منطقه محروم تشکر کرد و افزود: مردم قدر شناس لوداب همیشه قدردان سبز پوشان دلاور مرد سپاه پاسداران بوده که در همه صحنه ها در کنار مردم هستند.


======================

گزارش از محمدامین سجادی

======================

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول