اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی در آینده نه چندان دور هستیم

امام جمعه شهرضا گفت: اختلافات شدید بین احزاب صهیونیستی و ناتوانی حامیان بین‌المللی از رژیم صهیونیستی، امروز این رژیم را در ضعف و زبونی قرار داده است و شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی در آینده نه چندان دور هستیم.

شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی در آینده نه چندان دور هستیم

حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح‌ امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به روز قدس اظهار داشت: امام (ره) با فکر بلند و اعتقادات عمیقی که به اصول دینی و قرآنی داشتند روز قدس را به عنوان یک روز ماندگار در تاریخ مسلمانان و انقلاب اسلامی ایران ثبت کردند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به فلسفه نامگذاری روز قدس در انقلاب اسلامی افزود: رژیم صهیونیستی یک رژیم جنایتکار است و بعد از جنگ جهانی اول که صهیونیست‌ها آمدند، با حمایت مالی و دیپلماتیک انگلیس در سرزمین‌های اسلامی نفوذ کردند و با تبلیغ یک عقاید بی‌اساس مانند رجعت به سرزمین موعود در کشورهای اسلامی نفوذ پیدا کردند و این نفوذ را مرحله به مرحله گسترش دادند و شعار از نیل تا فرات ملاک مهمی در تشکیل حکومت این رژیم شد.

وی با تأکید بر اینکه مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یک امر واجب و ضروری است، گفت: سرزمین قدس به عنوان قبله اول مسلمانان بوده است و مبارزه با این رژیم غاصب جزو اصول اعتقادی مسلمانان است.

صالح با بیان اینکه هدف امام (ره) از نامگذاری این روز این بود که آزادی قدس شریف به عنوان یک فرهنگ قالب و اصلی در امت اسلامی قرار بگیرد بنابراین آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند، بیان کرد: آزادی قدس اختصاص به یک کشور و یک قوم ندارد، هر مسلمانی خودش را باید به عنوان حامی اصلی و تشکیل دهنده جبهه مقاومت حساب کند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه روز قدس یک ارتباط جهانی را میسر کرد و در تمام کشورهای اسلامی این روز یک تظاهرات عمومی انجام می‌شود، عنوان کرد: شکل‌گیری گروه‌های مقاومت در کشورهای مختلف سبب شد در چند سال اخیر ارتش رژیم صهیونیستی ضعیف شود.

وی با تأکید بر اینکه حضرت امام (ره) یک ظرفیتی را برای مبارزه با رژیم صهیونیستی ایجاد کردند، ادامه داد: امروز انتفاضه مردم فلسطین به عنوان یک حرکت دائمی در همه کشورها مطرح است، در انتفاضه، مردم فلسطین با فریاد و سنگ در مقابل استبداد ایستادگی کردند.

صالح با اشاره به آثار روز جهانی قدس گفت: این روز مظهر مخالفت همه مسلمانان با موجودیت کشور رژیم صهیونیستی است، روز قدس اهرم فشاری علیه رژیم صهیونیستی است و این روز سبب شد فلسطین به یک مسأله جهانی تبدیل شود.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه روز قدس توطئه غرب و رژیم صهیونیستی را خنثی کرد، افزود: امروز تمام مسلمانان دنیا ادعا می‌کنند قدس سرزمین اسلام و قبله اول مسلمانان است، این روز سبب شد دولت‌ها و حکومت‌ها خودشان را نشان دهند و آن‌هایی که اهل سازش هستند از آن دولت‌هایی که اهل مبارزه هستند از هم جدا شوند.

وی با بیان اینکه با پیروزی جبهه مقاومت هر چه زودتر شاهد جهانی بدون رژیم جنایتکار صهیونیستی خواهیم بود، خاطرنشان کرد: اختلافات شدید بین احزاب صهیونیستی و ناتوانی حامیان بین‌المللی از رژیم صهیونیستی، امروز این رژیم را در ضعف و زبونی قرار داده است و شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی در آینده نه چندان دور هستیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول