اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

حمایت از تولید سمنوی بانوان شهر درق در دستور کار است

استاندار خراسان شمالی بر احصا مکان‌های جدید موردنیاز بانوان در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در سطح استان تأکید کرد و گفت: این نیازها در قالب یک طرح و با تعیین برنامه زمان‌بندی مشخص تعریف شود.

حمایت از تولید سمنوی بانوان شهر درق در دستور کار است

محمدعلی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: برای تأمین نیازهای بانوان استان باید نیازسنجی به‌طور کارشناسی باشد و علاوه بر گسترش فضاهای موجود متناسب با جمعیت زنان استان به دنبال ایجاد فضاهای جدید باشیم.

وی بر احصا مکان‌های جدید موردنیاز بانوان در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در سطح استان تأکید کرد و گفت: این نیازها در قالب یک طرح و با تعیین برنامه زمان‌بندی مشخص تعریف شود.

استاندار خراسان شمالی در خصوص حمایت از تولید سمنو بانوان شهر درق افزود: در گام نخست باید میزان مصرف سمنو در کشور و ظرفیت تولید استان را جمع‌بندی کنیم.

شجاعی در پایان خاطرنشان کرد: گام بعد با تهیه چارچوبی مشخص برای توسعه کارگاه‌های سمنو و شناسایی بازارهای جدید فروش به دنبال افزایش تولید این محصول باشیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول