اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

توقیف حدود ۲۵۰ دستگاه کامیون در شب‌های قدر/تردد کامیون تا ساعت ۴ صبح فردا ممنوع است

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور از توقیف ساعتی حدود ۲۵۰ دستگاه کامیون در شب نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان خبر داد.

توقیف حدود ۲۵۰ دستگاه کامیون در شب‌های قدر/تردد کامیون تا ساعت ۴ صبح فردا ممنوع است

سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به تمهیدات پلیس راهور در خصوص شب های قدر اشاره و اظهار داشت: همانگونه که قبلاً اعلام شد در راستای حفظ ایمنی شهروندان در شب‌های قدر، تردد کامیون ها تا ۴ صبح در معابر شهر تهران ممنوع اعلام شده بود.

وی‌گفت: علیرغم هشدارهای پلیس راهور متاسفانه تعدادی راننده توجهی به این موضوع نداشته و حدود ۲۰۰ دستگاه کامیون در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان به علت تردد در سطح شهر ضمن اعمال قانون، توقیف ساعتی شدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت با بیان این مطلب که حدود ۵۰ دستگاه کامیون نیز در شب بیست و یکم ماه رمضان نیز اعمال قانون و توقیف ساعتی شدند بر ممنوعیت تردد کامیون تا ساعت ۴ صبح فردا تاکید کرد.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس راهور پایتخت در معابر حضور داشته و از تردد کامیون ها جلوگیری خواهند کرد.

همه خانی با توجه به پوشش تیره شهروندان از رانندگان درخواست کرد با دقت و توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا خدای ناکرده حادثه ای بوجود نیاید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول