اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بیانیه طلاب بسیجی خراسان رضوی در پاسخ به کمک رئیس جمهور به طلاب

طلاب بسیجی خراسان رضوی در پاسخ به کمک رئیس جمهور به طلاب بیانیه‌ای صادر کردند.

بیانیه طلاب بسیجی خراسان رضوی در پاسخ به کمک رئیس جمهور به طلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، طلاب بسیجی خراسان رضوی در پاسخ به کمک رئیس جمهور به طلاب بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پویش طلاب بسیجی استان خراسان رضوی در پاسخ به کمک رئیس جمهور به طلاب این بار ظرف حلوای طماعان برای رهپویان مکتب جعفری ارسال شد ولی پاسخ این منادیان، با تأسی به پیشوای عدالت پیشگان امیرالمومنان علی علیه السلام دست رد به سینه آنان است که می‌خواهند از راه دین مردم را بفریبند و به همین منظور نکاتی قابل تذکر و توجه است:

۱ـ از مسئولان دلسوز نظام از جمله مجلس انقلابی و قوه قضائیه ولایتمدار خواستاریم که با ظرافت و دقت اهداف این حرکت مزورانه را بررسی نموده و با عوامل آن برخورد نمایند، تا مشخص شود منبع این پول‌ها کجاست؟

۲ـ از مدیران و مسئولین حوزه‌های علمیه شدیدا گلایه‌مندیم و تقاضا داریم که برخورد لازم را در راستای دفاع از حیثیت و آبروی هزار ساله حوزه‌های علمیه انجام دهند.

۳ـ از طلاب عزیز که در این  شرایط  بد اقتصادی به‌خاطر بی‌تدبیری و بی‌کفایتی مدیران اجرایی همانند عموم مردم زجرکشیده صورت  را با سیلی سرخ نگه داشته‌اند می‌خواهیم همچنان با مردم همدردی نموده و عطای مکاران را به لقایشان ببخشند.

در پایان ما طلاب بسیجی ضمن هشدار به این دسیسه چینان و مکاران، نمی‌گذاریم اموال حرامی که از بازی کردن با ارز و بورس و واردات نابه‌جا و... کسب شده است سفره‌هایمان را آلوده نموده واز حیثیت طلاب و مبلغان دین برای باندبازی و تبلیغات انتخابی سوءاستفاده شود و همچون سدی پولادین در برابر توطئه‌های سودجویان خواهیم ایستاد.

جمعی از طلاب و روحانیون بسیجی استان خراسان رضوی

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول