اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

صدور مجوز بهره‌برداری از ۲۰ خانه مسافر در سمیرم

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سمیرم گفت: صدور مجوز بهره‌برداری ۲۰ خانه ‏مسافر، نتیجه یک‌سال تلاش و کوشش در راستای سامان‌دهی واحد‌های خانه مسافر در شهرستان سمیرم ‏است.‏

صدور مجوز بهره‌برداری از ۲۰ خانه مسافر در سمیرم

سعید سلیمانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: یکی از راهکارهای توسعه گردشگری تلاش در راستای افزایش زیرساخت های اقامتی است که این امر از سال گذشته در دستور کار اداره شهرستان و کارشناسان آن قرار گرفت تا در کنار توسعه دیگر تاسیسات همچون بوم گردی و.... اقدام به شناسائی ،بازدید ساماندهی واحدهائی که مورد تقاضای مالکین این گونه واحدها بود، نمایند.

رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان سمیرم‏ افزود: این امر باعث شد با همکاری معاونت سرمایه‌گذاری و دیگر همکاران منجر به صدور ۲۰ مجوز بهره‌برداری خانه مسافر در شهرستان شود.

 وی بیان کرد:  از سال گذشته موضوع ساماندهی واحد‌های خانه مسافر در دستور کار قرار گرفت و با تلاش  همکاران توانستیم برای ۲۰ نفر از این مالکان مجوز بهره برداری صادر کنیم.

 سلیمانیان تصریح کرد: این موضوع در سال جدید نیز در دستور کار قرار داشته و در همین راستا ۱۰ پرونده متقاضی دیگر آماده  شده که امیدواریم  در آینده نزدیک مراحل صدور مجوز آنان نیز انجام گردد.

رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان سمیرم خاطرنشان کرد: اقدام به مطالعه، جمع آوری مطالب و تهیه نقشه های مورد نیاز آثار طبیعی و تاریخی با ارزش این شهرستان ‏نموده و پرونده شش اثر را برای ثبت در فهرست آثار طبیعی آماده نموده و به اداره ثبت استان جهت ثبت در فهرست ملی کشور ارسال نمودند.

وی عنوان کرد: شهرستان سمیرم در حوزه طبیعی و میراث معنوی دارای پتانسیل بالایی است و ما در تلاش هستیم که ‏بتوانیم در سال‌های آینده در حوزه ثبت گام‌های خوب و موثری برداریم و تاکنون ‏22  اثر تاریخی و طبیعی این شهرستان در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است. ‎

انتهای پیام/۶۳۱۱۱/آ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول