اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برگزاری مجازی بیست و هشتمین دوره نمایشگاه قرآن در استان/تمام آثار با 20 درصد تخفیف عرضه می‌شود

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بیست و هشتمین نمایشگاه قرآن کریم به صورت مجازی از 11 تا 20 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

برگزاری مجازی بیست و هشتمین دوره نمایشگاه قرآن در استان/تمام آثار با 20 درصد تخفیف عرضه می‌شود

علی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بیست و هشتمین نمایشگاه قرآن کریم امسال با شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی از 11 تا 20 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و همانند نمایشگاه‌های حضوری بستر آن کتاب است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که نمایشگاه در دو بخش خدمات فروشگاهی و خدمات محتوایی تدارک دیده شده است، ادامه داد: بخش فروشگاهی به فروش کتاب‌های چاپی در حوزه قرآن، دین و دفاع مقدس اختصاص دارد و امکان عرضه و فروش تمام کتاب‌های مربوط به این حوزه‌ها که ناشران آن‌ها از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز چاپ گرفته باشند، فراهم شده است.

امینی به تسهیلات پیش‌بینی شده برای ناشران و مخاطبان نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم اشاره کرد و افزود: تخفیف قطعی 20 درصد برای تمام آثار عرضه شده در بخش فروشگاهی برای خریداران و مخاطبان و تأمین هزینه ارسال بسته‌های خریداران به تمام نقاط کشور تا سقف 50 هزار تومان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله این تسهیلات است.

وی از اعطای بن خرید از نمایشگاه به 12 هزار فعال قرآنی و فرهنگی خبر داد و بیان‌ کرد: 6 موسسه فرهنگی قرآن و عترت از استان برای حضور در نمایشگاه معرفی شده‌اند، همچنین به هنرمندان استان جهت بارگذاری آثار هنری برای نمایش در بخش محتوایی نمایشگاه نیز فراخوان داده‌ایم.

امینی بیان‌ کرد: قرار است در این نمایشگاه ۳۰ وبینار تخصصی در حوزه‌های گوناگون فرهنگ قرآنی برگزار شود که ۱۰ وبینار در سطح بین‌المللی و با حضور میهمانان برجسته فرهنگ قرآنی و اسلامی از ۱۰ کشور خواهد بود.

شایان ذکر است بخش فروشگاهی فقط در ایام برگزاری نمایشگاه در دسترس بوده، اما بخش خدمات محتوایی پس از برگزاری نمایشگاه، همچنان برای خدمت‌دهی برپا خواهد بود.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول