اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کسبه و کارگران تحت فشار زیاد ناشی از تعطیلی‌های کرونایی قرار دارند

جانشین رییس ستاد کرونای هرمزگان گفت: کسبه و کارگران که حقوق ثابتی ندارند، تحت فشار زیادی ناشی از تعطیلی‌های کرونایی قرار دارند.

کسبه و کارگران تحت فشار زیاد ناشی از تعطیلی‌های کرونایی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی رئوفی در گفت‌وگویی رسانه‌ای عنوان کرد: بیشترین فشار ناشی از تعطیلی‌های اخیر کرونایی در کشور متوجه کارگران فصلی که حقوق ثابتی ندارند و کسبه‌ای است که باید برای مهار شیوع کرونا فعالیت خود را متوقف کنند.

وی افزود: لطمات اقتصادی شیوع بیماری کرونا بسیار گسترده و وسیع است و باید متناسب با هر کدام از مشاغل، پروتکل‌های دقیقی تدوین و با دقت اجرایی شود تا بتوانیم از این بحران ناشی از کرونا نجات پیدا کنیم.

معاون استاندار هرمزگان، مشارکت همگانی در اجرای پروتکل‌های بهداشتی بخصوص استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را برای عبور از این بحران بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: طرح واکسیناسیون جامعه از سوی وزارت بهداشت بخصوص در مورد گروه‌های پرخطر که معرض آلودگی بیشتری قرار دارند، آغاز شده و در حال پیگیری است که در این باره نیز مشارکت عمومی جامعه را می‌طلبد.

رئوفی، فشار سنگین وارد شده بر کادر درمان را در ماه‌های اخیر مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: وضعیت در هرمزگان نیز همچنان صعودی است و ما به دلیل قرار داشتن در مرزهای آبی و دریایی کشور در معرض ورود انواع جهش‌یافته این بیماری نیز قرار داریم و باید مراعات هرچه بیشتری داشته و رنگ‌بندی‌های کرونایی را جدی بگیریم.

وی جدی‌ گرفتن قرنطینه از سوی بیماران کرونایی را مورد توجه قرار داد و گفت: اگر یک بیمار کرونایی اصول قرنطینه را تا بهبود کامل رعایت نکند، ممکن است 100 تا 400 نفر را آلوده کند و همین مسأله زنگ هشدار رعایت یک مسؤولیت مهم اجتماعی است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول