اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سارق قطعات خودرو در کهگیلویه دستگیر شد

فرمانده انتظامی کهگیلویه از دستگیری سارق قطعات خودرو خبر داد و گفت: این سارق به ۱۲فقره سرقت اعتراف کرد.

سارق قطعات خودرو در کهگیلویه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، جهان دیماز امروز در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری سارق تجهیزات خودرو با ۱۲ فقره سرقت در شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: در پی دریافت گزارش افزایش سرقت از داخل خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع بررسی و  در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت .

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های دقیق  و انجام اقدام‌های پلیسی هویت سارق مشخص شد، افزود: دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

 دیماز با تاکید بر این‌که ماموران انتظامی با انجام یک عملیات غافلگیرانه سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهم به انجام ۱۲ فقره سرقت قطعات داخل خودرو و دوچرخه اعتراف کرد.

دیماز با بیان اینکه دو خریدار اموال مسروقه نیز توسط ماموران دستگیر شدند، ادامه داد: پس از دستگیری مالخران اموال مسروقه از جمله سه دستگاه دوچرخه، سه دستگاه ضبط پخش و مقادیر زیادی کابل و سیم برق برق کشف و به صاحبان اموال بازگردانده شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد:  شهروندان نسبت به نکات ایمنی و امنیتی برای جلوگیری از دستبرد سارقان توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول