اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افزایش ناپایداری هوای تهران تا سه‌شنبه/ از کوهنوردی و رفتن به حاشیه رودخانه‌ها پرهیز شود

مدیرکل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه افزایش ناپایداری‌های همرفتی به‌خصوص ساعات عصر و شب تا روز سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود گفت: احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها، وزش باد شدید و صاعقه در مناطق مستعد وجود دارد.

افزایش ناپایداری هوای تهران تا سه‌شنبه/ از کوهنوردی و رفتن به حاشیه رودخانه‌ها پرهیز شود

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی امروز تهران در ساعات بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر و در ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق همراه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در مناطق جنوب و جنوب غربی استان، وزش باد شدید و در نقاط مستعد با بارش تگرگ خواهد بود گفت: تا روز سه‌شنبه با فعالیت این سامانه بارشی، افزایش ناپایداری‌های همرفتی به‌خصوص ساعات عصر و شب همراه با رگبار، رعد‌وبرق، وزش باد شدید و گاهی با خیزش موقتی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: از روز یکشنبه تا سه‌شنبه روند کاهش نسبی دما مورد انتظار است. 

ملکی تصریح کرد: در این شرایط جوی احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، جاری شدن روان آب موقت در مسیل‌ها، صاعقه در مناطق مستعد، شکستن درختان و بارش تگرگ وجود دارد که توصیه می‌شود از تردد در کنار رودخانه‌ها و کوهنوردی و چرای دام در ارتفاعات و حاشیه مسیل‌ها به‌ویژه در ساعات بهدازظهر و شب پرهیز شود. 

انتهای پیام/۶۷۰۷۵/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول