اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فارس من| درخواست نماینده اصفهان ازدولتی‌ها برای برگزاری مجازی امتحانات

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پیرامون عدم برگزاری امتحان‌های پایان ترم دانش آموزان و دانشجویان به معاون اول رئیس جمهور و وزرای مربوطه نامه‌ای ارسال کرد.

فارس من| درخواست نماینده اصفهان ازدولتی‌ها برای برگزاری مجازی امتحانات

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پیرامون عدم برگزاری امتحان‌های پایان ترم دانش آموزان و دانشجویان به معاون اول رئیس جمهور و وزرای مربوطه نامه‌ای ارسال کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای خطاب به معاون اول رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وضعیت فعلی شیوع کرونا اظهار داشت: با توجه به برگزاری کلاس‌های ترم جاری به صورت مجازی و تجربه موفق امتحانات غیرحضوری در ترم های گذشته، برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری می‌تواند مدنظر قرار گیرد.

وی در ارسال نامه‌هایی جداگانه به وزرای علوم، کشور و ‌بهداشت و درمان خواستار برگزاری غیرحضوری و‌ مجازی امتحانات دانشگاه‌ها شد.

گفتنی است؛ تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس نیز در سامانه «فارس من» این خبرگزاری خواستار لغو امتحانات پایه نهم و دوازدهم شده بودند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ج۱۰/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول