اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پرداخت 9 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در بخش رودخانه

رئیس کمیته امداد رودخانه گفت: طی سال گذشته مبلغ 9 میلیارد و 500 هزار تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و افراد جویای کار و کارفرمایان بخش رودخانه شهرستان رودان پرداخت شده است.

پرداخت 9 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در بخش رودخانه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محسن نصرتی اظهار کرد: طی سال گذشته مبلغ 9 میلیارد و 500 هزار تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و افراد جویای کار و کارفرمایان بخش رودخانه شهرستان رودان پرداخت شده است و این تسهیلات اشتغال برای اجرای ۲۴۵ طرح اشتغالزایی در بخش هایی نظیر کشاورزی، دامداری، تولیدی، خدماتی و حمل و نقل به متقاضیان پرداخت شده است.

نصرتی با بیان اینکه پرداخت این تسهیلات، زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است، افزود: این میزان تسهیلات اشتغالزایی از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، منابع قرض الحسنه تبصره ۱۶ و منابع طرح اشتغال روستایی و عشایری به متقاضیان پرداخت شده است.

این مقام مسئول، ایجاد و توسعه اشتغال پایدار، رونق تولید، رشد و رونق اقتصادی و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد را از جمله اهداف پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برشمرد و گفت: برگزاری دوره های مهارت آموزی کوتاه مدت و بلند مدت ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری سازمان فنی و حرفه ای و جهاد دانشگاهی را از جمله اقدام های مهم و موثر در راستای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار، رونق اقتصادی و خودکفایی مددجویان می باشد.

رئیس کمیته امداد رودخانه خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۱۹۳ نفر از افراد جویای کار، مهارت های لازم برای ورود به دنیای کسب و کار را فراگرفتند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول