اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور «غیرحضوری» است

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه گفت: آزمون‌های پایان نیمسال دانشجویان به شکل غیرحضوری و صرفا براساس بستر روش الکترونیکی برگزار می‌شود.

امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور «غیرحضوری» است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن سعیدی‌پور امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص وضعیت امتحانات پایان نیمسال جاری دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: آزمون‌های پایان نیمسال دانشجویان به شکل غیرحضوری و صرفا براساس بستر روش الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دانشجویان هیچگونه دغدغه‌ای نداشته باشند، آزمون‌ها راس روز و ساعت که در برگه انتخاب واحد ثبت شده، برگزار می‌شود و اساتید ممکن است سئوالات را به صورت چهارگزینی یا تشریحی در سامانه بارگذاری کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه درخصوص دانشجویانی که ۲ آزمون در یک روز دارند، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های دانشجویان و ستاد آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه بحث دانشجویانی است که در یک روز دو آزمون و یا بیشتر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: لیست این گروه از دانشجویان، اسامی آزمون‌ها و اساتیدی که دانشجو آزمون دارد استخراج شده که طی یکی دو روز آینده در پرتال دانشگاه قرار می‌گیرد.

سعیدی‌پور خاطرنشان کرد: آزمون این نیمسال تا ششم تیرماه ادامه دارد و دانشجویان دو آزمونی براساس برنامه‌ تنظیم شده، یکی از آزمون‌ها را در ساعت و تاریخ مقرر و آزمون دوم که دانشگاه تعیین می‌کند کدام دروس است، در هفتم تیرماه خواهند داد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول