اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اهدای ۱۵۰ بسته معیشتی به خانواده زندانیان شاهرود+ تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، ۱۵۰ بسته معیشتی به خانواده زندانیان این شهرستان اهدا شد.

اهدای ۱۵۰ بسته معیشتی به خانواده زندانیان شاهرود+ تصاویر

محمد خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به اهدای ۱۵۰ بسته معیشتی به خانواده زندانیان شاهرود اظهار کرد: به همت بسیج سازندگی و خیران بسیجی شهرستان شاهرود و در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، ۱۵۰ بسته معیشتی به زندان شاهرود برای توزیع بین خانواده زندانیان اهدا شد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات و ... به ارزش هر بسته بیش از سه میلیون ریال است که در جهت کمک به خانواده زندانیان به آنها از طرف سپاه ناحیه شاهرود اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بیان کرد: در ماه مبارک رمضان اقشار مختلف بسیج در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه فعالیت‌های گسترده‌ای اجرا کرده‌اند.

خوش‌قدم گفت: توزیع بسته‌های معیشتی، افطاری ساده، طبخ و توزیع وعده‌های افطاری و سحری و کمک‌های نقدی به خانواده‌های کم برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا و آزادی زندانیان و شرکت در پویش ایران حامی (حمایت از ایتام) ازجمله اقدامات بسیجیان و پاسداران در این ایام است و این اقدامات همچنان با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول