اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

قدس همچنان اولویت جهان اسلام است

امام جمعه شهرکرد گفت: قدس همچنان در اولویت جهان اسلام است .

قدس همچنان اولویت جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در پیام جمعه با اشاره به در پیش بودن روز قدس گفت: طبعا به لحاظ همین شرایط کرونایی راهپیمایی و امثال این‌ها نخواهد بود، اجتماعی ظاهرا گفته می‌شود وجود ندارد اما این‌ها به معنای آن نیست که روز قدس را نشناسیم و قدس امروز از اولویت بیفتد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: قدس همچنان در اولویت جهان اسلام است و در اولویت مقاومت است و خوشبختانه امروز به فضل پروردگار مقاومت به خوبی نشان داده است که همان وعده‌ای که رهبر انقلاب فرمودند که ان‌شاءالله نزدیک است و طولی نمی‌کشد که آن وعده زودتر از آنچه گفته شده ما نابودی صهیونیست‌ها را در منطقه خواهیم دید.

وی با اشاره به ضربات موشکی جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: همین چند موشک ضعیف از نظر ظاهری، آنچنان لرزه بر اندام صهیونیست‌ها انداخت و آنچنان این‌ها را به مشکلات انداخت و بدن صهیونیست‌ها را لرزاند؛ این ضربات موفق جبهه مقاومت نشان داد این‌ها خیلی ضعیف هستند منتها عربده‌کشی می‌کنند و خودشان را با عربده‌کشی‌ها می‌خواهند سرپا نگه بدارند.

جامعه معلمی ادامه‌دهنده مبانی فکری شهید مطهری باشد

نکونام با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم، توضیح داد: معلم امروز باید شهید مطهری دیروز باشد، البته همان طور که رهبر انفلاب گفتند منظور این نیست که فقط تمرکز در شهید مطهری باشد نه باید بالا آمد و جهش پیدا کرد ولی در همین چارچوب، مبنا و مبانی فکری شهید مطهری باید حرکت کرد.

وی ادامه داد: امروز معلم‌ها تلاش می‌کنند علم و عمل را در هم بیامیزند و درهم آمیختگی علم قرآنی و علم اهل بیت و علم ناب اسلامی را با عمل و بصیرت و ایمان و تقوا ارائه کنند و برای نسل جوان‌مان آماده کنند و یک مجموعه ارزشمند برای خوراک نسل جوان مهیا کنند و این را در اختیار نسل جوان قرار بدهند.

کارگران حقوق‌شان، کمتر، مشکلات‌شان بیشتر و کارشان سخت‌تر از بقیه اقشار است

امام جمعه شهرکرد در پایان به روز کارگر هم اشاره‌ای کرد و یادآور شد: کارگران امروزه مشکلاتی هم دارند معمولا درآمدهایشان از دیگران کمتر، مشکلات زندگی‌شان بیشتر و در عین حال که کارشان سخت‌تر است این عدالت باید مورد توجه قرار بگیرد که حق این‌ها ادا شود کار سخت‌تری انجام می‌دهند و دست مزد مناسب خودشان دریافت بشود و در عین حال کرامت انسانی آن‌ها نیز حفظ شود، کرامت انسانی خیلی مهم است این عزیزان با کرامت کار کنند و تکریم بشوند.

وی خطاب به کارگران هم جملاتی را بیان کرد و گفت: نکته مهم دیگر این که خود کارگران باید توجه کنند مسئله تولید است مخصوصا امسال و نه تنها امسال این سال به جهت ضرورت رهبر انقلاب، تولید را محور قرار دادند و امسال پشتیبانی و مانع زدایی از تولید را بیان کردند که طبعا روی تولید و کیفیت تولید و کمیت تولید متمرکز بشویم و طبعا مسئولان هم باید بکوشند که این موانع را برطرف کنند و عرصه‌ای را به وجود بیاورند که کارگران ما تولیدگران ما زیبا و مؤثر و دارای کیفیت باشند.

انتهای پیام/3339/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول