اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

توزیع بیش از سه هزار بسته گوشت گرم بین نیازمندان کرمانشاهی

مسئول گروه جهادی خشت‌های مهربانی گفت: به همت مردم شریف و کمک‌های نقدی آنان توانستیم تعداد ۱۴۲ رأس گوسفند به ارزش ریالی ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خریداری و ذبح کنیم و گوشت آن را در بین مردم نیازمند محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه توزیع کنیم.

توزیع بیش از سه هزار بسته گوشت گرم بین نیازمندان کرمانشاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، گروه جهادی «خشت‌های مهربانی» که از گروه‌های فعال و اثرگذار در بحث محرومیت‌زدایی و کمک مالی و معیشتی به محرومین می‌باشد. امروز در یک کار ارزشمند با همکاری «شبکه مردمی انفاق» ، اقدام به تهیه و توزیع ۳ هزار ۵۰۰ بسته گوشت گرم گوسفندی در بین نیازمندان کرد.

بهزاد شهبازی بنیانگذار و مسئول این گروه جهادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این رابطه، اظهار کرد: به همت مردم شریف و کمک‌های نقدی آنان توانستیم  تعداد ۱۴۲ رأس گوسفند به ارزش ریالی ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خریداری و ذبح کنیم و گوشت آن را در بین مردم نیازمند محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه توزیع کنیم..

او بیان داشت: کار ذبح، بسته‌بندی این گوشت‌ها با حضور آیت‌الله علما؛ نماینده ولی فقیه در استان و معاون سیاسی استاندار کرمانشاه، توسط ۱۳۰ جهادگر و با اخذ مجوز از ستاد مبارزه با کرونای استان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام گرفت.

مسئول گروه جهادی خشت‌های مهربانی ادامه داد: کار توزیع این بسته‌ها  توسط شبکه مردمی انفاق که شامل ۳۰ مجموعه مردمی است، انجام شد.

شهبازی ضمن بیان اینکه محل ذبح و بسته‌بندی در محل دانشگاه صنعتی کرمانشاه بوده، از مسئولین و پرسنل این دانشگاه تشکر کرد و گفت: دانشگاه صنعتی از سال قبل و در همه فعالیت‌ها و اقدامات، با ما مساعدت و همکاری داشته‌اند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول