اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رویداد ملی چرخ برکت| افتتاح ۲۱۵طرح تولیدی پوشاک در مازندران

مدیرکل ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران گفت: همزمان با آیین بهره‌برداری از ۶هزار و ۶۰۰ طرح تولید پوشاک برکت و رویدادملی چرخ برکت در سراسر کشور، در استان مازندران، ۲۱۵طرح تولیدی پوشاک به بهره‌برداری رسید.

رویداد ملی چرخ برکت| افتتاح ۲۱۵طرح تولیدی پوشاک در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدرضا هادیان بعدازظهر امروز در آیین افتتاحیه طرح‌های تولیدی بنیاد برکت در استان اظهار کرد: همزمان با آیین بهره‌برداری از ۶ هزار و ۶۰۰ طرح تولید پوشاک برکت و رویدادملی چرخ برکت در سراسر کشور، در استان مازندران، ۲۱۵طرح تولیدی پوشاک شامل ۱۸۰ طرح تولیدی پوشاک خانگی و ۳۵طرح کارگاهی به بهره‌برداری رسید.

 

وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی این طرح‌ها، بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: همچنین ۴۶۷شغل در حوزه تولید پوشاک در مازندران ایجاد شده است.

مدیرکل ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران بیان کرد: طرح اشتغال‌زایی روستایی  اجتماع محور بنیاد برکت از سال ۹۷شروع  شده است.

 

هادیان تصریح کرد: از سال ۹۷ تا پایان سال ۹۹ در روستاهای ۱۱شهرستان استان مازندران، ۳هزار و ۲۵۹ طرح اشتغال خرد روستایی با ۱۱۹میلیاردتومان سرمایه‌گذاری ‌شده که حاصل این سرمایه‌گذاری ایجاد ۵ هزار و ۲۷۰ شغل روستایی بوده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول