اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دستگیری ۱۳۲ سارق، خرده‌فروش مواد مخدر و محکوم متواری در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری 132 نفر سارق، خرده فروش مواد مخدر و محکوم متواری در عملیات شب گذشته ماموران این فرماندهی خبر داد.

دستگیری ۱۳۲ سارق، خرده‌فروش مواد مخدر و محکوم متواری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا اکبری اظهار بیان داشت: طرح ضربتی امنیت محله محور شب گذشته  با هدف ارتقای امنیت و احساس امنیت در بین شهروندان با استعداد کلیه کلانتری‌ها ،یگان امداد و پایگاه اطلاعات در بیش از ۴۵ نقطه از این شهرستان به مرحله ی اجرا درآمدکه این عملیات با نتایج بسیار خوبی نیز همراه بود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۱۳۲ سارق، خرده فروش مواد مخدر و محکومان متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی در عملیات شب گذشته ماموران خبر داد و گفت:  ۶۷ نفر از این متهمان سارق، ۲۲ نفر فروشنده مواد مخدر ، ۲۷ نفر معتاد متجاهر و ۱۶ نفر نیز  محکوم غایب و فراری بودند.

وی با بیان اینکه طرح‌های امنیت محله محور بنا به درخواست شهروندان و براساس نیاز و ضرورت در مناطق مختلف شهر اصفهان به اجرا گذاشته می‌شوند گفت: اجرای طرح‌های مذکور علاوه بر رضایتمندی و خرسندی مردم باعث کاهش جرایم و ارتقای سطح امنیت در شهرستان شده که این روند همچنان در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول