اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افزایش کرایه‌ تاکسی همدان هفته آینده/ افزایش خودسرانه کرایه تخلف است

مدیرمعاونت سازمان تاکسیرانی شهرداری همدان از افزایش کرایه‌ تاکسی در همدان طی هفته آینده خبر داد و گفت: در صورت مشاهده افزایش خودسرانه کرایه با متخلفان برخورد می‌شود.

افزایش کرایه‌ تاکسی همدان هفته آینده/ افزایش خودسرانه کرایه تخلف است

میلاد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از ابلاغ افزایش کرایه‌های تاکسی در همدان طی روزهای آینده خبر داد و اظهار کرد: میزان افزایش کرایه‌ها به تصویب فرمانداری و کمیته انطباق رسیده و با تایید سازمان صنعت، معدن و تجارت، از طریق کارگروه تنظیم بازار ابلاغ خواهد شد.

وی با اشاره به نحوه تصویب افزایش ۱۰ درصدی کرایه‌های تاکسی در همدان گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و کاهش یکی از سرنشینان صندلی عقب خودرو در رعایت فاصله فیزیکی، ۱۰ درصد افزایش کرایه به منظور جبران هزینه رانندگان تصویب شده است.

مدیر معاونت سازمان تاکسیرانی شهرداری همدان در پاسخ به اظهارات برخی از شهروندان که گلایه کرده بودند کرایه‌ها ۵۰ درصد افزایش داشته و از طرفی فعلا تصویب نشده اما برخی از رانندگان اعمال کرده‌اند گفت: امسال ۳۰ درصد کرایه‌ها افزایش پیدا می‌کند و ۱۰ درصد افزایش نیز به دلیل شرایط کرونا خواهد بود اما هنوز ابلاغ و اعمال نشده است.

وی با تاکید به اینکه اگر تاکسی‌داران قبل از اینکه ما به آنها ابلاغ کنیم کرایه‌ها را افزایش دهند مرتکب تخلف شده‌اند افزود: با اطلاع‌رسانی شهروندان قطعا با این رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.

کریمی یادآور شد: افراد می‌توانند با سامانه ۱۳۷ متخلفان را به ما اطلاع دهند تا برخورد لازم صورت گیرد هرچند در برخی شهرها طی این هفته افزایش کرایه اعلام شده اما در شهر همدان هنوز رسما ابلاغ نشده است.

انتهای پیام۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول