اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جزییات تصفیه‌خانه جدید میناب از زبان سرپرست آب منطقه‌ای هرمزگان

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان هرمزگان گفت: تصفیه‌خانه جدید میناب با دستور رئیس جمهور، در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد.

جزییات تصفیه‌خانه جدید میناب از زبان سرپرست آب منطقه‌ای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جمشید عیدانی صبح امروز (9 اردیبهشت‌ماه) در حاشیه افتتاح تصفیه‌خانه جدید میناب که با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر محترم نیرو برگزار شد، اظهار کرد: تصفیه‌خانه جدید میناب، با هدف تصفیه آب شرب میناب و بخشی از بندرعباس احداث شد.

وی ضمن تاکید بر لزوم سازگاری با کم آبی در استان هرمزگان، عنوان کرد: تامین آب شرب از طریق منابع آب سطحی یکی از راهکارهای در نظر گرفته شده برای ایجاد تعادل در بیلان دشت‌هاست.
سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان هرمزگان ابراز داشت: تصفیه‌خانه جدید میناب که دارای ظرفیتی بین هزار تا 2 هزار لیتر بر ثانیه است، شامل فرآیندهای اصلی هوادهی، زلال‌سازی، فیلتراسیون، کلراسیون و شناورسازی هوای محلول است.

عیدانی تصریح کرد: برای احداث این تصفیه‌خانه مبلغ 33 میلیارد تومان و 15 میلیون یورو از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی هزینه شده است.

وی با اشاره به اشتغال نیروهای بومی منطقه در اجرای این پروژه، گفت: برای اجرای پروژه تصفیه خانه جدید بندرعباس که آب سد شهید بذرافشان سرنی را برای مصرف شرب فراهم می‌کند، 200 نفر به صورت مستقیم و 400 نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار بوده‌اند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول