اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

راه‌اندازی نرم‌افزار جامع شهرسازی همدان طی دو ماه آینده

شهردار همدان از راه‌اندازی نرم‌افزار جامع شهرسازی همدان طی دو ماه آینده خبر داد.

راه‌اندازی نرم‌افزار جامع شهرسازی همدان طی دو ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس صوفی پیش از ظهر امروز در نشستی به مناسبت سالروز تشکیل شوراهای شهر و روستا به صورت ویدئو کنفرانس اظهار کرد:‌ حضور اعضای شورای شهر در دوره‌های مختلف و تصمیماتی که برای توسعه شهر گرفته‌اند، موثر بوده و قدردان هستیم.

وی بیان کرد: در این چهار سال با وجود مسائل و مشکلات در حوزه‌های مختلف اقتصادی اما با کمک اعضای شورا توانستیم خدمات خوبی را به شهروندان ارائه دهیم.

شهردار همدان با اشاره به اینکه رشد چهار برابری بودجه از ابتدای مدیریت شورای پنجم تا امروز نشان دهنده عزم راسخ شورا و مدیریت شهری برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان است گفت: این رشد چهار برابری در مدت چهار سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده و نشان دهنده نگاه مدیریت شهری و اعضای شورا به ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: در این سال‌ها معبرگشایی، توسعه فضای سبز، شروع عملیات ساخت  پارک ۲۵۰ هکتاری و پارک ۱۰۰ هکتاری، تملک پارک آمادای، توجه به مناطق کمتر توسعه، توسعه فضاهای ورزشی، آسفالت‌ریزی، پیاده‌سازی، توسعه حمل و نقل عمومی، انتقال آب‌های سطحی، پوشش رودخانه‌ها و خدمات‌ دیگر به شهروندان قطعا رضایتمندی را ایجاد کرده است و باید خدمات بیشتری هم ارائه داد.

صوفی با اشاره به اینکه این اقدامات صورت گرفته قطعا با تصمیمات شورا اثرگذار بوده است گفت: از اقدامات اعضای شورای شهر دوره‌های قبل و این دوره قدردانی می‌کنم، در پیشبرد امور هرچند اختلاف نظرهایی با اعضای شورا داشتیم اما این طبیعت کارهای اجرایی است.

وی با بیان اینکه در کنار اقدامات خوب صورت گرفته در شهر همدان، توجه به موضوعات اداری و پرسنل شهرداری‌ها حائز اهمیت است افزود: آرشیو الکترونیکی پرونده‌های نوسازی و شهرسازی یکی از افتخارات این دوره شورا و شهرداری است که ما توانستیم تمام پرونده‌های شهرسازی و نوسازی را در آرشیو الکترونیک ضبط کنیم و امیدواریم طی دو ماه آینده نیز نرم‌افزار جامع شهرسازی راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره شهروندان برگزیده طی چهار سال گذشته برگزار شده و این نشان از توجه ویژه اعضای شورا و مدیریت شهری به شهروندان با اقدامات شاخص بوده است افزود: خوشبختانه پایان سال گذشته با وجود بیماری کرونا این جشنواره به خوبی برگزار شد.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول