اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک بوشهر معرفی شد

با حضور مسؤولان سازمان ثبت اسناد و املاک و دستگاه قضایی استان، محمدرضا بزرگمهر به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان بوشهر معرفی شد.

مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک بوشهر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مراسم تکریم و معارفه مدیران کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر ظهر امروز با حضور معاون استاندار بوشهر، مسؤولان قضایی استان و مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت اسناد کشور برگزار شد.

در این مراسم رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اینکه دستگاه قضایی با بهره‌گیری از احکام اسلامی و قوانین اسلام خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه می‌کند اظهار داشت: همه سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی از یک ساختار و تشکیلات مطلوب خدمات لازم به جامعه هدف ارائه می‌کنند.

علی جمادی، برخورد با متصرفان زمین‌های ملی و منابع طبیعی را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده یک هزار و ۶۹۴ هکتار زمین‌های متصرف از سوی سودجویان در این استان رفع تصرف شد و به بیت‌المال بازگشت.

مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک هم از اجرا طرح کاداستر خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۵۴.۵ میلیون از اراضی کشور برای صدور سند مالکیت بر اساس نقشه کاداستر آماده سازی و تثبیت مالکیت شد.

سعید بابازاده با اشاره به اینکه برای ۴۷ میلیون هکتار اراضی کشور سند حدنگار و یا کاداستر صادر شده است تصریح کرد: این میزان صدور سند بر اساس نقشه کاداستر نسبت به سال ۱۳۹۸ بیش از ۴۷۸ درصد رشد داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر هم گره‌گشایی از مشکلات مردم را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: دستگاه قضایی محل امن و پناهگاه مطمئن برای مظلومان و خدمات این دستگاه قابل قدردانی است.

محمدتقی ایرانی خدمات دستگاه قضایی را قابل تقدیر دانست و خاطر نشان کرد: اداره کل ثبت اسناد و املاک خدمات قابل توجهی در راستای مطالبات مردم ارائه می‌کند که نشان از عدالت محور بودن این فعالیت‌ها است.

در این آیین محمدرضا بزرگمهر به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان بوشهر منصوب و از خدمات مهرداد دلجو سرپرست این اداره کل قدردانی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول