اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در قزوین

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: در چهاردهمین مرحله از رزمایش های کمک های مومنانه در شهرستان قزوین ، ۱۸۰۰ بسته معیشتی که شامل اقلام خوراکی و مواد ضد عفونی کننده است بین نیازمندان توزیع می شود.

توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، زین العابدین اصلی بیگی، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در چهاردهمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان قزوین عنوان کرد: در پاسخ به ندای رهبری و راستای سلسله رزمایش های کمک مومنانه و با توجه تشدید همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی مشاغل و همزمان با سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) چهاردهمین رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان قزوین آغاز می شود.

وی افزود : این رزمایش ذیل طرح قرارگاه شهید سلیمانی  است که  ۱۸۰۰ بسته معیشتی با کمک خیرین شهرستان و به همت  بسیجیان تهیه شده که  شامل اقلام خوراکی و مواد ضد عفونی کننده  به ارزش سه میلیون ریال است.

اصلی بیگی در ادامه گفت : این بسته های معیشتی بین نیازمندان شناسی شده از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره ) و آسیب دیدگان از کرونا که توسط تیم های مراقبتی طرح شهید سلیمانی شناسی شده توزیع می گردد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)عنوان کرد: یکی از اهداف این طرح امید آفرینی و ایجاد حس نو دوستی در بین اقشار مختلف جامعه است، که این احساس نه تنها برای خیرین و قشر آسیب دیده بلکه برای مردمی که شاهد و ناظر این طرح هستند رقم خواهد خورد.

وی افزود: تأمین بخشی از نیازمندی‌های مردم در بخش معیشتی و بهداشتی از اهداف دیگر توزیع بسته‌های حمایتی در بین اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول