اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دست‌درازی به منابع ملی به بهانه کاشت درخت در گنجگان و تنگ سرخ بویراحمد

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمدگفت: دو هکتار از اراضی ملی در منطقه *گنجگان وتنگ سرخ* این شهرستان از دست سودجویان آزاد شد.

دست‌درازی به منابع ملی به بهانه کاشت درخت در گنجگان و تنگ سرخ بویراحمد

عباس حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: برخی اهالی منطقه گنجگان وتنگ سرخ‌ بویراحمد برای تصاحب اراضی ملی در حومه این مناطق اقدام به کاشت درخت در این اراضی کرده بودند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمدگفت: دو هکتار از اراضی ملی در منطقه *گنجگان وتنگ سرخ* این شهرستان از دست سودجویان آزاد شد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد با بیان اینکه این اراضی بر اساس بند یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع رفع تصرف شد افزود:قرار است در این منطقه کمربند حفاظتی برای جلوگیری از تخریب منابع طبیعی ساخته شود.

وی  از بر خورد جدی با سودجویان منابع ملی خبرداد و ابراز داشت: با افرادی که به تخریب منابع ملی اقدام می‌کنند برخورد جدی می‌شود.

به گزارش فارس؛ شهرستان بویراحمد پرجمعیت‌ترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد و بخش زیادی از مساحت آن را جنگل های بلوط پوشیده است.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول