اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستگیری بسیج از ۶۰۰ خانوار نیازمند قشمی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از توزیع ۶۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش 120 میلیون تومان همزمان با روز اکرام در بین خانوارهای نیازمند این جزیره خبر داد.

دستگیری بسیج از ۶۰۰ خانوار نیازمند قشمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت امیری‌کیا صبح امروز در آیین آغاز چهارمین مرحله کمک‌های مومنانه بسیج ادارات و کارخانجات این شهرستان اظهار کرد: به مناسبت میلاد امام حسن(ع) و روز اکرام ۶۰۰ بسته معیشتی در بین خانوارهای نیازمند توزیع خواهد شد.

وی افزود: هر یک از این بسته‌ها دارای ارزش ریالی ۲ میلیون ریال است که با مجموع اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان به همت جمعی از ادارات و کارخانجات تامین شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: استمرار کمک‌های مومنانه یک ضرورت است که شیوع ویروس منحوس کرونا و مشکلات اقتصادی موجود، اهمیت آن را دو چندان می‌کند.

به گزارش فارس، پیش از این در مراحل قبلی کمک‌های مومنانه بسیج ادارات و کارخانجات این شهرستان مجموعا ۱۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی افزون بر ۳۰۰ میلیون تومان تهیه توزیع شد.

همچنین پخت اطعام و اکرام ایتام از سوی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) قشم از دیگر برنامه‌های سالروز ولادت امام حسن(ع) و روز اکرام در این شهرستان است.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول