اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مشارکت 8 هزار خیر در پویش زنجان همدل

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان گفت: با مشارکت نزدیک به 8 هزار نفر از خیرین و نیکوکاران استان حدود ۲۶ میلیاردریال به حساب‌های ستاد دیه استان واریز شده است.

مشارکت 8 هزار خیر در پویش زنجان همدل

محمد جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اجرای طرح «پویش ایران همدل» در استان زنجان اظهار کرد: در سال گذشته با وجود شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا، شاهد افزایش ۵۳ درصدی کمک‌های مردم خیر استان به آزادی زندانیان نیازمند بودیم.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان گفت: امسال نیز  برنامه گلریزان مجازی از شب مبعث حضرت رسول اکرم (ص) آغاز و تاکنون با مشارکت نزدیک به 8 هزار نفر از خیرین و نیکوکاران استان حدود ۲۶ میلیارد ریال

به حساب‌های ستاد دیه استان واریز کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با تلاش خیرین استان زنجان در این مدت 60 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و مالی از زندان‌های استان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

جوادی افزود:در مرحله دوم پویش زنجان همدل نیز بدنبال آن هستیم که ۸۸ زندانی باقی مانده تا پایان ماه مبارک رمضان از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان ضمن دعوت از خیرین برای مشارکت در این امر خیر گفت: تلاش ویژه زندان‌های استان در مقابله با ویروس منحوس کرونا، ضرورت توجه به خانواده زندانیان نیازمند در قالب کمک‌های مومنانه‌، همکاری دستگاه‌های متولی فرهنگ در اجرای طرح‌های قرآنی به ویژه تربیت حافظان قرآنی در بین زندانیان و توجه ویژه دستگاه‌های اجرایی به مقوله اشتغال زندانیان و توانمند‌سازی خانواده‌های آنها است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول