اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

۲۰ سال خدمت مخلصانه جهادی/از خدمت به معلولان تا کمک‌های مومنانه

پایگاه شهدای گرگین رفسنجان از سال ۱۳۸۰ تأسیس شده و با اعضای ۱۵ نفره خود تاکنون خدمات جهادی ارزنده عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در سراسر شهرستان رفسنجان ارائه کرده است.

۲۰ سال خدمت مخلصانه جهادی/از خدمت به معلولان تا کمک‌های مومنانه

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، بیش از ۱۴ ماه است که کشورمان و به تبع آن شهرستان رفسنجان درگیر بیماری کروناست و طی این مدت افراد زیادی مبتلا شدند و یا متأسفانه فوت کردند و افرادی هم خسارات ناشی از تعطیلی‌های کرونایی دیدند.

اما در این معرکه افرادی بودند که مخلصانه در میدان حضور داشتند و با خدماتی که به نیازمندان رساندند و در کنترل کرونا تلاش کردند و به کادر درمان خدمت رساندند، نام خود را برای همیشه در قلب تاریخ به ثبت رساندند.

 

گروه‌های جهادی دسته‌دسته وارد میدان شدند و هریک گوشه‌ای از کار را گرفتند و نگذاشتند کاری زمین بماند، از جمله گروه جهادی پایگاه شهدای گرگین در رفسنجان، نامی که با شنیدن آن خدمات بی‌نظیری که در سایه اخلاص انجام شده را به خاطر می‌آوریم.

۲۰ سال خدمت مخلصانه جهادی

این گروه جهادی البته خدماتش از سال ۸۰ که تأسیس شده شروع شده و همواره طی این سال‌هایی که از عمرش می‌گذرد، خوش درخشیده است. مرتضی رضایی فرمانده پایگاه شهدای گرگین از انجام خدمات فرهنگی، عمرانی و اجتماعی توسط این گروه جهادی خبر می‌دهد.

او تلاش جهادگران پایگاه شهدای گرگین را در دوران کرونا ذکر می‌کند و از سه مرحله ارودی جهادی طی سال ۹۹ در شهرستان رفسنجان یاد می‌کند که توانستند خدمات ارزنده‌ای طی این سه مرحله ارائه دهند.

رضایی عنوان می‌کند: سال گذشته در کنار خدمات فرهنگی، با تلاش اعضای پایگاه ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع کردیم.

 

جمع‌آوری و توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

اما این گروه جهادی ۱۵ نفره نوروز امسال گل کاشتند و در حاشیه شهر رفسنجان به معلولان خدمات ارزنده‌ای دادند.

وی در این رابطه عنوان کرد: اول فروردین امسال اردوی جهادی ۱۰ روزه‌ای در شهر رفسنجان برگزار کردیم و در حاشیه شهر ساخت سرویس بهداشتی مسکن معلولان را انجام دادیم.

مسؤول پایگاه شهدای گرگین رفسنجان با قدردانی از حمایت‌ و پشتیبانی مسؤول حوزه بسیج خاتم‌الانبیاء (ص) و همراهی اعضای گروه جهادی یادآور شد: اعضای گروه جهادی پایگاه شهدای گرگین اکثرا دانشجو و دانش‌آموز هستند که هر زمان فراخوان داده شود پای کار هستند و خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول