اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۱۷۹ دستگاه خودرو پلاک مخدوش در کرمانشاه توقیف شد/ حبس در انتظار متخلفان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۷۹ دستگاه خودرو پلاک مخدوش در استان توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.

۱۷۹ دستگاه خودرو پلاک مخدوش در کرمانشاه توقیف شد/ حبس در انتظار متخلفان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ فضل‌الله شیری امروز در جمع اصحاب رسانه، از توقیف ۱۷۹ دستگاه خودرو پلاک مخدوش در استان از ابتدای سال‌جاری خبر داد و اظهار داشت: در این مدت ۲ هزار و ۱۲۱ خودرو دیگر نیز به علت مخدوش و ناخوانا کردن پلاک برابر مقررات اعمال قانون شدند.

وی افزود: از مجموع خودروهای توقیف شده در سال جاری ۱۴۸ دستگاه و از مجموع خودروهای اعمال قانون شده ۳۴۸ دستگاه مربوط به پنج روز ابتدایی اردیبهشت‌ماه بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه برابر قانون دست‌کاری و مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه جرم محسوب می‌شود، گفت: پلیس در راستای مطالبه به حق مردم و پیشگیری از تضییع حقوق عامه، با متخلفان برخورد می‌کند.

وی یادآور شد: برخورد پلیس در زمان اعمال محدودیت‌های ترددی ناشی از شیوع کرونا تشدید و با بسیج نیرو و امکانات اجازه سوءاستفاده از متخلفان گرفته می‌شود.

شیری در پایان، دستکاری و مخدودش کردن پلاک وسیله نقلیه را مستوجب پیگردهای قانونی دانست و گفت: برای افراد متخلف برابر قانون از ۶ ماه تا یک‌سال حبس پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول