اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فاصله مسؤولان از مردم زیاد شده است/ باید به مسیر اصلی انقلاب بازگردیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: به عقیده من فاصله مردم و مسؤولان غیر قابل قبول است و برخی از مسؤولان با تجملات و تشریفات و سوءاستفاده از موقعیت مدیریت خود به جای خدمت به مردم، لطمات بسیاری به مردم زده‌اند.

فاصله مسؤولان از مردم زیاد شده است/ باید به مسیر اصلی انقلاب بازگردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شاهین محمدصادقی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: همه به کشور متعهدین و تلاش می‌کنیم کشور از مشکلات کنونی خارج شود و بنا بر این هر کس به سهم خود در این عرصه تلاش می‌کند.

استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران با اشاره به سوابق خود در هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، ریاست چند دانشگاه، حضور در جبهه‌های غرب و جنوب سال‌های دفاع مقدس و حضور امدادی و پزشکی در جبهه‌های محور مقاومت، اضافه کرد: همواره خدمتگزار مردم و نظام بوده و حضورم در عرصه انتخابات نیز با همان نیت و در راستای سربازی است.

وی اظهار کرد: به عقیده من فاصله مردم و مسؤولان غیرقابل قبول است و برخی از مسؤولان خود را ارباب مردم می‌دانند و با تجملات و تشریفات و سوءاستفاده از موقعیت مدیریت خود به جای خدمت به مردم لطمات بسیاری به مردم زده‌اند. 

محمدصادقی اضافه کرد: بسیاری از کارها نباید انجام‌می‌شد که انجام شده است و بنا بر این برای برون رفت از مشکلات باید به مسیر اصلی بازگردیم. 

عضو هیأت رئیسه مجلس هفتم و نهم ادامه داد: در سال‌های اخیر برخی به مردم خیلی دروغ می‌گویند، نباید به مردم دروغ گفت، نباید خود را ارباب مردم دانست، نباید ویژه‌خواری را مرام کرد. منافع ملی را نباید فدای منافع حزبی، قومی و قبیله‌ای کرد.

وی ادامه داد: پای روی خون شهدا نگذاریم و از تجملات و تشریفات باید فاصله گرفت قطعا اگر بسیاری از این کارها را انجام ندهیم بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود زیرا به واسطه این امور فاصله مردم از مسؤولان زیاد شده است و به تبع این مشکل اصلی، مشکلات اقتصادی، بیکاری چندین میلیون جوان و مشکلات دیگر بوجود آمده است.  

محمدصادقی افزود: برای هر برنامه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مهمترین گام اصلاح رابطه مردم و مسؤولان است.

عضو هیأت رییسه مجلس هفتم و نهم تاکید کرد: ظرفیت‌های کشور از جمله منابع زیرزمینی، ذخایر روزمینی، سرمایه‌های انسانی، نیروی جوان تحصیل کرده و نقاط ضعف و قوت را به خوبی می‌شناسم، موقعیت راهبردی کشور را می‌شناسم و بنا بر این اگر در سنگر خدمت ریاست جمهوری قرار گیرم گمان می‌کنم بتوانم برای این مشکلات راه حل پیدا کنم.

وی افزود: همه باید دست به دست هم دهیم باید برای کمک به اشتغال، ازدواج، اصلاح وضعیت معیشتی مردم در درجه اول به خدا توکل کرد و با پشتوانه مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های جامعه به ویژه نیروی جوان برای این مشکلات راه حل پیدا کرد و یک وقتی و حرکت جمعی بوجود آورد.

محمدصادقی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات امروز نگاهی حزبی به جامعه است در حالی‌که ملت ایران اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا و شیعه و سنی و اقوام مختلف که  یک ملت یکپارچه است و لذا دولت باید با یک چشم به همه بنگرد.

استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران اظهار کرد: برغم همه مشکلات موجود، بدون شک اگر مسؤولان با درستکاری اعتماد مردم را جلب کنند می‌توانیم از این مشکلات خارج شویم.

وی در خصوص اینکه آیا مصداق رجل سیاسی است، گفت: تشخیص این مساله به عهده شورای نگهبان است و همه باید به آن تمکین کنند ولی با توجه به شناختی که از قانون دارم واجد شرایط هستم.

محمدصادقی در خصوص برنامه تبلیغاتی خود و ناشناخته بودن چهره‌اش در جامعه، اظهار کرد: این مساله برغم اینکه یک نقطه ضعف است  در عین حال نقطه مثبت است زیرا مردم از حرف‌ها و چهره‌های تکراری خسته شده‌اند.

وی در خصوص موضعش نسبت به برجام گفت: مسأله مبهم نیست و این قراردادی بین ایران و ۵+۱ بوده است و ایران به تعهدات خود عمل کرده ولی آنها عمل نکرده‌اند و باید عمل به تعهدات خود عمل کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول