اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اهدای لوح یادمان جشنواره حاج قاسم به ایرج حیدری/ راه شهید سلیمانی راه عزت و سربلندی است

لوح یادمان جشنواره رسانه‌ای شهید سلیمانی به ایرج حیدری معاون استاندار هرمزگان اهدا شد.

اهدای لوح یادمان جشنواره حاج قاسم به ایرج حیدری/ راه شهید سلیمانی راه عزت و سربلندی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در دی ماه امسال فراخوان جشنواره رسانه‌ای شهید سلیمانی از سوی بسیج رسانه استان هرمزگان منتشر شد و متعاقب آن همزمان با ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، دهها اثر به این جشنواره ارسال شد و در نهایت پیش از پایان سال نیز برگزیدگان این جشنواره در قالب مراسم کوچکی بدلیل شرایط خاص کرونایی معرفی و تجلیل شدند.

ایرج حیدری معاون استاندار هرمزگان نیز در آن مقطع یادداشتی با عنوان آثار و برکات شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در خبرگزاری فارس به رشته تحریر درآورد که در آن وظیفه و رسالت مهم همه ایرانیان، مسلمانان و آزادی خواهان جهان را در تداوم خط شهید سلیمانی مورد بررسی قرار داده بود.

خبرگزاری فارس در ارسال آثار به انتشار رسیده در این خبرگزاری به جشنواره شهید سلیمانی، این اثر را نیز به عنوان یکی از آثار برجسته خود به این جشنواره ارسال کرد.

در بررسی و ارزیابی آثار به انتشار رسیده در این جشنواره و در بخش جنبی، لوح تقدیری به پاس این یادداشت فاخر از سوی سازمان بسیج رسانه استان تهیه شده بود که روز گذشته با حضور محمدامین ذاکری مسؤول بسیج رسانه سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان به ایرج حیدری معاون استاندار به پاس تهیه مطالب ارزشی و اعتقادی همزمان با مناسبت‌های مهم مرتبط با شهادت حاج قاسم سلیمانی و روز پاسدار و ... به وی اهدا شد.

در دیدار ذاکری با حیدری معاون استاندار هرمزگان، تلاش برای تقویت، تحکیم و ماندگاری مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مورد تأکید قرار گرفت.

حیدری در اظهاراتی در این دیدار گفت: شهید سلیمانی نقش بی‌بدیلی در امنیت و اقتدار پایدار برای جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ و شهید پرور کشورمان ایفا کرد و راه او برای همیشه در این کشور با وجود همه شیطنت‌های رسانه‌ای و جنگ روانی دشمن، زنده است و پرچمی که او بر قله‌های عزت‌طلبی و اقتدار ملت ایران استوار ساخت هرگز از اهتزاز باز نمی‌ایستد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌ها و جشنواره‌های رسانه‌ای و فرهنگی با موضوع شهید سلیمانی سبب خواهد شد تا ابعاد فکری و اندیشه‌ آن شهید بزرگوار که رهبر معظم انقلاب اسلامی از او به عنوان سید الشهدای مقاومت نام برد، در جامعه و در بخش‌های گوناگون تبیین و تحلیل شود و بدون شک خدای متعال نیز به این گونه برنامه‌ها برکت و عزتی مضاعف می‌بخشد.

ذاکری مسؤول بسیج رسانه هرمزگان نیز با تقدیر از اظهارات و مواضع رسانه‌ای معاون استاندار هرمزگان، عنوان کرد: شهید سلیمانی یک مکتب پوینده را به یادگار نهاد که با خون پاک و مطهر شهدای مدافع حرم آبیاری شده و این راه تا ظهور حضرت قائم تداوم خواهد داشت و انتظار ما از مسؤولان آن است که با تبعیت از رهبری و حرکت در مسیر رفع مشکلات مردم، کارآمدی نظام را در عرصه‌های گوناگون تقویت کنند.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول